środa, 31 lipca 2013

Niespodzianki

W zeszłym tygodniu spotkały mnie dwie bardzo miłe niespodzianki.

Wygrałam nagrodę pocieszenia u Justyny Adrian w candy. Było to wielkie zaskoczenie dla mnie!
O to moje "nagrody pocieszenia" :

Bransoletka
Kolczyki  
A oprócz tego: filc, herbatkę oraz półprodukty do wyrobu biżuterii. Całość wygląda tak:





  Piękne prawda?:> Uwielbiam takie niespodzianki:)




Ale to nie koniec! Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę Podaj dalej u Agnieszki, na blogu: http://13oddechowpozniej.blogspot.com/.
Przesyłkę otrzymałam, a w niej:  deseczka, serwetki, klamerki ozdobione oraz do ozdobienia, słodkości i herbatki.

Deseczka


Bardzo dziękuję Justynie i Agnieszce - sprawiły mi wielką radość. Można powiedzieć, że podarowały mi prezenty na urodziny, które obchodzę w sobotę:)

Teraz czas u mnie ogłosić zabawę Podaj dalej:
- dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie i wyślą do mnie  adresy otrzymają ode mnie niespodziankę,
- po otrzymaniu niespodzianki zostaną zobowiązane do zorganizowania zabawy u siebie na blogu:) I to wszystko. Proste, łatwe i przyjemne. A kto pierwszy ten lepszy!

Zapraszam również do zapisywania się na moje candy.

Pozdrawiam
Paulyntolyna

7 komentarzy:

  1. o, nie ma nikogo chętnego? To ja bardzo chętnie się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że prezent Ci się podobał :) Chyba listonosz siedział na tej przesyłce bo jeden kolczyk wygląda jak jajo :D (Chyba, że tak wyszło na zdjęciu).

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja druga:) lubię tą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne prezenty dostalas :) Z mila checia dolaczylabym do Ciebie do zabawy,ale juz sie u kogos zapisalam. Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się cieszę, że prezenty przypadły Ci do gustu :))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...