poniedziałek, 29 grudnia 2014

Twórcze Inspiracje zeszyt 1/2015

Długo czekałam na to wydanie. Już wcześniej wiedziałam, że w tym numerze znajdzie się notka o moim blogu. Dopiero 24 grudnia miałam okazję obejrzeć gazetę.



Dzień zaczęłam troszkę inaczej niż zwykle: wsiadłam na rower i pognałam do skrzynki. Otworzyłam ją, a tam na mnie czekała koperta już od kilku dni. Szybko popędziłam  z powrotem do domu. Nie zdążyłam się jeszcze rozebrać z kurtki, a gazetę już obejrzałam. Z uśmiechem na twarzy pokazałam mamie i bratu.





Na wykonanie dekoracji nie miałam już czasu. Bo była to Wigilia, a przede mną było dużo pracy. Najpierw pomyślałam, że gazeta będzie musiała poczekać na następne święta Bożego Narodzenia.  Ale skoro to są inspiracje to przecież można wykorzystać je w nadchodzących świętach (mam nadzieję, że nikt nie pomyśli, że zwariowałam).

W tym wydaniu moją uwagę zwróciły:
- bombki dekorowane naturalnymi sznurkami


 Podobnie można udekorować styropianowe jajka.

- frywolitkowa gwiazdka - dobrze się składa, bo posiadam szydełko do frywolitki i odpowiedni kordonek :)




- gwiazdka z koralików - koralików też mam sporo z czasów, gdy tworzyłam biżuterię



- aniołki wykonane z masy solnej lub z masy z mąki ziemniaczanki (masa z sody oczyszczonej), w której ostatnio jestem zakochana. Jest śnieżnobiała i można z niej wiele rzeczy wykonać. U mnie są serduszka, listki, gwiazdki i choinki


 

Część z nich zawisła na choince, a z części wykonałam girlandę.

- quiling w wydaniu 3D - praca bardzo podoba mi się. Wiem, że raczej jej nie wykonam. Ale zwróciła moją uwagę:




Pozdrawiam
Paulyntolyna

18 komentarzy:

  1. Twoje serduszka i ozdoby z masy z sodą wyszły super. W gazetce bardzo podobają mi się koralikowe gwiazdki i już myślę, żeby spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace rzeczywiście są godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, widziałam, a wręcz byłam dumna, że tak ładnie się prezentują, a ja już widziałam wcześniej na blogu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję publikacji w gazecie, zasłużyłaś w pełni! :-) Piękne inspiracje warte zapamiętania. Chociaż... hmm... ja wciąż czekam na coś w temacie szydełka, czyżby i tym razem nic nie było? :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma nic szydełkowego. Może wkrótce coś się znajdzie z tej dziedziny w gazecie:)

      Usuń
  5. Gratulacje :)
    Podobają mi się gwiazdki z koralików. Być może kiedyś uda mi się takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta masa sodowa, Twoje "ulepki" wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje, mam tą gazetę i podziwiałam, a mnie się spodobały te bombki ze sznurka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję publikacji !!!
    Pozdrawiam i życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszły Ci te serduszka na girlandę, jak zrobiłaś wzorek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zaistnienia w gazetce. śliczne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale gratuluję, to wielka radość :), ja jak byłam w jednej z gazetek to kupiłam 4 egzemplarze tak na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...