poniedziałek, 19 czerwca 2017

Co warto kupić - Drops Safran

Dziś kolej na kolejną recenzję, tym razem na tapecie mamy włóczkę Drops Safran, którą możemy kupić w małych motkach po 50 g (jest to ok 160 metrów) i składa się w 100% z bawełny. Na stronie producenta znalazłam informację, że jest przędzona z długich włókien egipskich bawełny czesankowej. Włókna są skręcane parami, a następnie wszystkie są skręcane razem.
Producent zapewnia, że dzięki temu splotowi włóczka jest mocna i posiada doskonałe właściwości.
Występuje w 27 kolorach.Zalecane druty to 3 mm, a próbka 10x10 cm (4” x4”) to 24 oczka x 32 rzędy - to tyle danych technicznych.

Włóczka posiada w miarę luźny splot, ale dzięki temu szydełkowe prace są miękkie. Ja z nich szydełkuję  maskotki. Przy pracy z włóczką trzeba uważać, aby na szydełko naciągnąć wszystkie niteczki, ponieważ nić rozwarstwia się. Dlatego stale kontroluję efekt pracy. Na pewno nie poleciłabym tej włóczki dla osób początkujących.



Włóczkę można prać w pralce, wybierając program do tkanin delikatnych, maksymalna temperatura to 40ºC, natomiast robótkę suszyć należy rozłożoną na płasko.  
Przeznaczenie włóczki, o której informuje producent to: wyrobu odzieży dla osób we wszystkich grupach wiekowych, szczególnie nadaje się na odzież letnią, ubrania dla dzieci i niemowląt oraz dodatki. Ja dodałabym, że można z niej robić maskotki, podkładki pod kubki, kolorowe otulacze i wszystko inne na co mamy ochotę.

Włóczka posiada certyfikat Oeko-Tex ® - co oznacza, że produkt jest wolny od substancji szkodliwych.
Na etykiecie możemy znaleźć bardzo przydatny element, jest to QR code i odsyła nas do strony producenta, gdzie znajdują się darmowe schematy oraz poradniki video.
Ostatnia ważna informacja to cena - produkt kosztuje od ok 6,20 w górę.
Wg mnie włóczka jest warta uwagi - sama nią szydełkuję maskotki i jestem bardzo zadowolona. Według mojej opinii nie nadaje się do nauki szydełkowania.
A czy Wy macie jakieś doświadczenia? Jak Wam pracowało się z tą włóczką?


✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

5 komentarzy:

  1. Świetna recenzja :) Mi raczej się nie przyda, bo to nie moja technika, ale osobom w tym siedzącym na pewno będzie pomocna :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatna recenzja i ciekawa.Mam doswiadczenie z Safranem ale w robótkach na drutach.Jest to włoczka cudownie miękka i ma śliczne kolorki.W samej robótce trzeba uważać właśnie na te niteczki.Mimo to polecam i zapewniam,że po praniu robótka zachowuje kształt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstają z niej śliczne maskotki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny zwariowany pomysł! Świetnie wyglądają te robione kwiatuszki :)

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...