sobota, 13 lipca 2013

Candy

Uwaga! Ogłaszam candy:)


Jest to dość nietypowe candy. Osoba, która zapisze się wybiera dla siebie zestaw składający się z 4 elementów podanych poniżej (w komentarzu należy podać cyfry):
1. Szydełkowy miś
2. Szydełkowa zawieszka do telefonu/kosmetyczki/plecaka/kluczy
3. Szydełkowy owoc/warzywo
4. Haftowany igielnik
5. Haftowana zawieszka zapachowa
6. Haftowany woreczek
7. Króliczek
8. Niespodzianka
9. Przydasie szyciowe
10. Przydasie decoupage

Zasady:
- zapisać może się każdy kto aktywnie prowadzi bloga;
- nie trzeba być obserwatorem mojego bloga;
- należy na swoim blogu dodać banerek na pasku bocznym;
- każdy wybiera dla siebie zestaw składający się z 4 elemetów. Elementy od 1 do 7 można zobaczyć w różnych postach na moim blogu. Jeżeli osoba nie wybierze dla siebie zestawu wybiorę go sama;
- wybierając element 2 lub 3 będzie można wybrać samemu co chce się dostać (ale to już uzgodnię z osobą, która zwycięży);
- zapisy trwają od dziś do 26 sierpnia;
- jeżeli zmienię lub dodam jakąś zasadę do trwającej zabawy na pewno będę informować o tym w najnowszym poście, ale nie planuję tego.

Wszystkim życzę powodzenia:)
Trzymam kciuki i już z góry zapowiadam, że będzie więcej wygranych niż jedna. Ale o tym w dniu ogłaszania wyników:)

Paulyntolyna

125 komentarzy:

  1. Z przyjemnością się zapisuje i wybieram zestaw nr 10:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dobrze zrozumiałam, że trzeba wybrać 4 punkty? :) Wybieram 2,3,7,9
    Baner już dodany a obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm napisalam komentarz i nie ma go ,hmm a moze go nie zapisalam jak wstawialam banerek Twoj u siebie . No to jeszcze raz :) Z mila checia ustawiam sie w kolejce :):) Bede szczesliwa jak sie do mnie szczescie usmiechnie :) Wybieram 2,7,8,9 :) I trzymam kciuki :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że sprawdziłaś drugi raz:) Pierwszego nie mam ani na poczcie ani na blogerze. Więc może strona odświeżyła się i zniknęło:)

      Usuń
  4. Zapisuję się z przyjemnością i wybieram nagrody: 2,7,8,9
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie ustawiam się w kolejce i wybieram nagrody 1,7,8,9 :)
    Zostaję na dłużej i zapraszam również do siebie :)
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nagrody :) Wybieram 1, 7,9 i 10. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiec z checia sie zapisze! Nagrody wygladaja na prawde kuszaco:) Znajde cos dla siebie i corci:) Piekne rzeczy robisz:) Wybieram zestaw 1,5,6 i 9:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nagrody! Z chęcią się zapisuję i wybieram: 4,8,9 i 10. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję i ja ;)
    2,5,6,8 ;p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub polubienie, aby zgłaszać następne zabawy.

    Zapraszam również na moje rozdanie z kosmetykami Mariza http://rozdanie.blogspot.com/2013/07/rozdanie-do-1808.html

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja. Super, że można sobie wybrać :-) Jak dla mnie:1,5,7,8.
    Baner u mnie, tu: lawendowy-kacik.blogspot.com
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3,4,5,8 byłoby mi miło, bo w tym dniu obchodzę urodziny Męża:-)
    Obserwuję jako 5porroku.blogspot.cm
    Życzę udanej zabawy, a w wolnych chwilach zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Wybieram zestawik złożony z 1,8,9,10
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką chęcią staję do zabawy w tak interesującym candy
    wybieram zestaw
    1. misia bo moja córeczka 25 sierpnia ma urodziny byłby to prezent dla niej
    4. haftowany igielnik bo igielników nigdy dość a te haftowane najpiękniejsze są
    8. niespodzianka bo kocham niespodzianki
    9. przydasie szyciowe bo z pewnością wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej:) to ja również się zapiszę:) Jak mi się poszczęści to wybiorę zestaw: 2, 5, 6, 10 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. 2, 6, 8, 10 :)

    Zapisuje się z ogromną przyjemnością, może tym razem coś wygram :)

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajowe candy, podoba mi się, więc chętnie się zapisuje. Zestaw jaki bym chciała dostać to: 1,6,8,10

    OdpowiedzUsuń
  18. 4,6,8,9

    zapisuję się więc:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem! Ja bardzo, ale to bardzo poproszę truskawki ( czyli 3 ), oczywiście jeżeli będę miała szczęście... Bo kto, jak nie ja, wie, że truskawek nigdy nie jest za dużo i to jeszcze takich pięknych :)
    Pozdrawiam cieplusieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podobają mi się takie zasady rozdawajki :) z chęcią wezmę udział i wybieram sobie numerki 1,6,7,10 :) pozdrawiam i zapraszam na candy które już wkrótce u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne candy :) zapisuje się ,wybieram zestaw 1,4,8,9 nitkapanipee.blogspot.pl obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  22. I nie może mnie tu zabraknąć! Takie łakocie przygotowałaś! :)
    Wybieram zestawik : 1, 7, 8, 10 :*
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zawieruszył się mi gdzieś ten post...a tu takie słodkości...
    i trudny wybór...
    ale jeśli mnie wylosujesz to 4x ósemeczkę poproszę :) można tak? ;p
    jestem jak dziecko jeśli chodzi o niespodzianki
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można 4 razy tego samego - ale według zasad ja dobiorę resztę. Więc będą to niespodzianki:)

      Usuń
  24. Chętnie wezmę udział.
    Wybieram:1,2,5 i 7
    Baner tu:http://lofffashion.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: unknown-1661@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo chętnie się zapiszę na twoje rozdawnictwo ;) wybiorę: 5,8,9,10. Banerek już na blogu
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ogromny wybór :-)
    To ja zapisuję się na: 1, 5, 7, 8.
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Również się zapisuję
    i wybieram: 1,7,8,9
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ojoj tyele wspaniałośći! to ja jeśli szczęście dopisze poprosze 6,7,8 i 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się i mam ochotę na 2,4,5, i 7.
    Pozdrawiam
    ludeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie 1,,2,7,8
    Pozdrawiam, banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie zapisuję się na twoje candy i wybieram zestaw: 1,7,8,9 :)
    Miłego dnia
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuje się
    wybieram 1,8,9,10

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym wziąć udział :)
    Wybiorę: 2, 5, 6, 7
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też ustawiam się w kolejce i będę zachwycona, jesli uda mi sie wygrać 6,7,8, i 10. :) zapraszam na mojego bloga :)

    http://il-mio-decomondo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak tu się nie włączyć do zabawy, gdy nagrody tak cudowne :)
    Będzie mi niezmiernie miło jeśli uda mi się wygrać:
    1. Szydełkowego misia- ponieważ razem z moją siostrą kochamy misie i zbieramy wszystkie, a Twoje są nadzwyczaj ładne
    2. Szydełkową zawieszkę- bo lubię mieć dużo zawieszek przy moich torbach, torebkach, kluczach i plecakach
    7. Króliczka- ponieważ królisie, które robisz są przesłodziutkie
    8. Niespodziankę- bo kocham niespodzianki ♥

    Banerek na moim blogu kamilove-arcydziela.blogspot.com po prawej stronie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  36. 3,7,8,10
    baner już czeka :3
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. z checia wezme udział w twoim candy zwłaszcza że nagrody są takie cudowne...
    cieżko wybrac ale wybieram 1, 2, 7, 8...
    banerek na moim blogu muliniane-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się ;D i wybieram różne różności : 6,8,9,10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, zapomniałam... http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/ zapraszam ! :)

      Usuń
    2. Nie widzę banerka na pasku bocznym, prosiłabym o uzupełnienie:)

      Usuń
  39. Bardzo chętnie biorę udział w candy :)
    Wybieram: 2, 3, 6, 8

    OdpowiedzUsuń
  40. moje liczby to; 3,7,8,1 "jak w toto lotku" :D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się.
    Banner na: Jeevelly.blogspot.com
    Zestaw nr. 2, 7, 8, 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny pomysł na zabawę :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy i moje typy, to 1, 7, 8, 9.

    OdpowiedzUsuń
  43. Takiego Candy jeszcze nie widziałam :)
    Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy.
    Mój zestaw to: 1, 4, 8, 9

    Banerek znajduje się na: niebieska-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 1,2,3,7 to będzie idealny zestaw, zatem łapię dzisiaj szczęście za nogi i staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Jarek
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym o podanie adresu bloga z zamieszczonym banerkiem:)

      Usuń
  45. śliczne masz pracę, więc i ja się przyłączam do zabawy. Zestaw to: 1,2,7,8. Pozdrawiam negatyfffka.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Staję w kolejce , z chęcią biorę udział w zabawie , wybieram 7, 8, 9, 10, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. W kolejce ustawiam się i ja:)
    Wybieram 5,8,9,10
    Banerek zaraz wstawię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. 1,4,8,9 oto są magiczne liczby które wróżą mi wspaniałe rzeczy :)
    Oczywiście staję po nie w kolejce.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dopóki pamiętam :D 1, 6, 8 i 9 ;)
    Ciekawy pomysł z tej racji, że każdy może wybrac to co zechce ;)
    Banerek wstawiony na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zabawa :) ja wybieram 1, 4, 8, 10:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zawsze mam problem z wyborem, kiedy wszystko piękne ;) No to może od końca? 10, 9, 8 i 7 - buziaczki dołączam ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dłuuuga kolejka :), trudno się dziwić :) Ustawiam się i wybieram: 2,5,9 i 10.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się i ja :) Wybieram: 1, 5, 8, 9. Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojej, jakie super candy!

    Wszystkie Twoje propozycje są super. Decyduję się na elementy 1, 4, 6, 8. Szczególnie igielnik i woreczek mi się przydadzą :) A misie po prostu słodziakowe robisz!

    Podlinkowany banerek znajdziesz tu: http://kreatywnaprzyjemnosc.blogspot.com/

    Zapraszam też na moje candy :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale miałaś pomysł:) Dopisuję się:)
    Moje nr to 4,5 8,9 :)
    Banerek na http://mazur-i-on.blogspot.com/ to kontunuacja starego bloga o czym jest informacja w opisie o mnie gdybyś chciała sprawdzić.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale ekstra zabawa :) Ustawiam się w kolejce i wybieram nr 3,4,6 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Strasznie długa kolejka ale spróbuję szczęścia Mój wymarzony zestaw to 4,6, 8, 9 . Lubię niespodzianki. Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Z miłą chęcią dołączę do zabawy:) A zestaw, o którym marze to 4, 6, 9, 10:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Rzutem na taśmę dołączam do kolejki !
    Wybieram zestaw składający się z 5,6,8,10.
    Przesyłam buziaki ! http://sabinkawoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...