piątek, 31 stycznia 2014

Haftowane serce

Dziś na przywołanie wiosny zaprezentuję zawieszkę w kształcie serca z haftowanymi kwiatkami:


Dzisiejszy post jest postem 200! Zakładając bloga nie myślałam, że napiszę tyle postów:)

Chociaż ostatnio dodaję mniej wpisów to nie znaczy, że leniuchuję. Mam kilka projektów w realizacji a kilka skończonych. W weekend będę robić zdjęcia i zapowiadam już dziś, że będą same szydełkowe projekty i do tego bardzo smakowite:)
Wszystkich zapraszam na 201 posta i życzę udanego weekendu:)

Pozdrawiam
Paulyntolyna

6 komentarzy:

  1. Gratuluję 200 posta, życzę kolejnych okrągłych :)))
    Wiosenne serducho przepiękne :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fiołeczki, urocze serduszko! Życzę następnych dwustu postów i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 200 posta :) Bardzo ładne serduszko z uroczym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko jest śliczne. Fajnie się zgrałyśmy z wiosennymi klimatami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 200 posta! Pobiłaś mnie, bo ja napisałam dopiero 122 ;-P
    Piękne serduszko, bardzo mi się podoba hafcik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 200! posta. Serduszko jest prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...