niedziela, 12 stycznia 2014

Wymianka z misiem w tle

Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę na blogu I wyszło szydło z worka:


Wyhaftowałam woreczek z misiem, do którego spakowałam smakołyki oraz dołączyłam misia, trzy zapachowe świeczki oraz kamień ozdobiony techniką decoupage:


Na zrobienie lepszego zdjęcia nie było czasu.
Całość prezentwała się tak:


A to wszystko pojechało do zamornik.

Moja para bardzo szybko wysłała mi paczkę, lecz na moją musiała poczekać. Mam nadzieję, że było warto.
A teraz czas pokazać co ja otrzymałam:



Bardzo dziękuję mojej parze:)


Pozdrawiam
Paulyntolyna

10 komentarzy:

  1. Woreczek śliczny. Piękne prezenty przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wymiankowe prezenty. Bardzo serdecznie dziękuję za udział w wymiance. Już dziś planuję następną :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty :)
    Misio na woreczku jest przesympatyczny.
    Gratuluję udanej wymianki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :) Znalazłam Cię w spisie blogów handmade, gdy sama się zapisywałam i szukałam kogoś z Poznania. Co prawda mieszkam teraz za granicą, ale odwiedzając Poznań i rodzinne strony, chętnie pisałabym się na spotkanko handmade'owców. Kiedyś trzeba zorganizować (może przypadkiem będę ;)). Śliczne misie wymiankowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny woreczek! Fajna wymianka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka :) Sliczne prezenty przygotowalyscie dla siebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wymiana. Woreczek z misiem mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponieważ podoba mi się Twój blog i Twoje pomysły, chciałam Cię nominować do Liebster Blog Award. Zapraszam więc do mnie po dalsze wskazówki...:)
    Pozdrawiam!
    Marzena
    zapachlawendy75.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...