środa, 26 października 2016

Pączuś

Wielu z nas lubi pączki. Te tradycyjne i z dziurką.
W dzieciństwie moja babcia smażyła przepyszne pączki - do dziś pamiętam tą brązową skórkę i zapach. Otoczone w cukrze pudrze. Moja mam tez takie smaży, ale muszę przyznać, że dawno tego nie robiła.
Ja jak robię to taką wersję mniej pracochłonną - po prostu wyrabiam ciasto drożdżowe, wycinam kształt, a potem piekę w piekarniku. Na to polewa i posypka.
Drugi sposób na moje pączki to szydełkowa wersja.



W towarzystwie z gruszką:



Wrzucam też zdjęcie tej zjadliwej wersji :)



✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

13 komentarzy:

  1. Przeslodki paczus :))) Taki usmiechniety :)) Pieknie Ci one wychodza :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba pączusie wyglądają smakowicie. Jeden polany ciemną czekoladą,drugi białą :) Pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama robiła kiedyś często takie pączki z dziurką. Moim ulubionym wówczas zajęciem było wycinanie owych środków, a następnie zjadanie malusich usmażonych kuleczek - środków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jaki cudny Pączuś ! DLa swojego Pączusia bym takiego dała hih :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Pączuś przesłodki, a uśmieszek zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smacznie, aż zgłodniałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje pączusie! Moim zdaniem są najpiękniejsze ze wszystkich Twoich prac, takie realistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny pączuś. :D Te z piekarnika nigdy mi tak nie smakowały jak te robione na głębokim tłuszczu. Co tam, że nie zdrowe, ale jakie smaczne. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...