wtorek, 25 października 2016

Lody, lody

Chociaż mamy już jesień to nie znaczy, że o lodach nie możemy myśleć lub się nimi zajadać. Moje są takie radosne, kolorowe i idealne na poprawę humoru.
Cały czas jestem zakochana w bawełnianych włóczkach :)



Wygrałam ostatnio candy na blogu Eksperymenty z drutami i właśnie otrzymałam  nagrodę - dwie książki, pięknie zapakowane - za co serdecznie dziękuję :)









✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

10 komentarzy:

  1. lód wygląda jak żywy! Smakowity jest bardzo :)

    I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że książki dotarły :) Lód jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :)
    Słodki lód :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslodki ten Lod :)))) Pieknie go wykonalas :))) No i Gratuluje Ci wygranej :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten lód :) No i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super. Śliczne kolorki i ta buźka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lód jest śliczny, chociaż teraz jest na raczej czas na szydełkowanie bardziej rozgrzewających dań :))
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak mój ulubiony lód kaktus :) Pięknie i apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) O kaktusik! Uwielbiałam te lody w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...