poniedziałek, 3 października 2016

Okładka na notes

W sobotę wzięłam udział w Ogólnopolskim Craft Party, który był organizowany w Poznaniu. Muszę przyznać, że istny raj dla osób scrapujących :) Ja do nich nie należę, ale też coś dla siebie znalazłam. Była to zabawa o nazwie "Tytka", która polegała na ozdobieniu torby papierowej i notesu. Organizatorzy zabawy dopuścili dowolną metodę ozdobienia notesu. Notes wykonany przeze mnie otrzymał szydełkowe ubranko, które wykonałam z niebieskiej włóczki bambusowo-bawełnianej, doszyłam też metalową zawieszkę muchomorka.




Kto otrzymał mój notes nie wiem - mieliśmy pozostawić swój adres i czekać na informację od osoby, która otrzymała notes - ja podałam adres bloga na ostatniej stronie. Mam nadzieję, że osoba która otrzymała notes jest zadowolona i skontaktuje się ze mną :)

Oprócz zabawy wzięłam udział w warsztacie, o którym marzyłam już od jakiegoś czasu. Był to warsztat z Liną Shvets, a wykonaliśmy różę z foamiranu:





Było świetnie :)

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

10 komentarzy:

  1. Okładka jest niepowtarzalna. Od dawna przymierzam się do zrobienia takiej na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka jest śliczna, moim zdaniem obdarowana będzie zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna okładka :) Bardzo mi się taka podoba, mięciutka i ma fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka jest prześliczna, do tego ta falbanka - cudne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes! :) a róża jak żywa
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na okładkę ;) Szkoda, że wcześniej tego nie widziałam, bo zdążyłam już sobie zrobić z filcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczka jak prawdziwa, super Ci to wyszło, notesik czarujący, dodanie grzybka było wspaniałym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...