wtorek, 4 sierpnia 2015

W słodkim szydełkowym świecie - wystawa

Często czas wakacji to czas podroży i zwiedzania. Może ktoś z Was będzie przemierzać przez mniejsze i większe miasteczka i będzie jechał krajową 11, w drodze nad morze lub z. A możne w inną stronę? Kto wie. Jeżeli będziecie jechać przez miasto Oborniki Wlkp to zapraszam Was na wystawę moich szydełkowych prac, którą zorganizowała Biblioteka Publiczna. 




Wystawa jest za darmo, czynna od 9 do 18 w dni robocze na pewno do końca sierpnia.
Jak należy się przygotować? Najpierw zjedzcie coś, na głodnego lepiej nie jechać;)

Dla zainteresowanych mapa poniżej:

A tu mały przedsmak:






A komu uda się odwiedzić proszę o komentarz lub maila. A w nim opiszcie swoje wrażenia;)

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

20 komentarzy:

  1. :) niechaj ludzie uważają by przez przypadek nie zjeść Twoich pyszności :) ..a jest tam tabliczka "nie jeść"?:))) hihi:) zapewne znajdą się chętni na poczęstunek:)
    Pozdrawiam i gratuluję wystawy cudeniek:) warto je pokazywać!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję smakowitej wystawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. moje miasto! :D będę za dwa tygodnie u mamy to napewno wejdę zobaczyć na żywo Twoje cuda - a może się gdzieś tam spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo mi miło :) Zapraszam serdecznie :)

      Usuń
    2. byłam, zobaczyłam i niczego nie zjadłam :D wolałam wpaść najedzona, żeby mnie zaś na zakupach nie korciło :) śliczności - jeszcze cudniej prezentują się na żywo :)

      Usuń
    3. Bardzo mi miło, że chociaż jedna osoba z blogowego świata trafiła na moją wystawę:) Dziękuję za poświęcony czas i za komentarz :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Gratuluję ci wystawy Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wygląda to szydełkowe jedzonko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ja raczej tego nie zobaczę na żywo. A może jakoś się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe jest Twoje jedzonko. Mnie niestety nie uda się tego zobaczyć :( mam za daleko...
    Mam nadzieję zobaczyć jednak więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! To wielkie osiągnięcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wystawy !!! Wszystko to pięknie pokazane
    i super pomysł !!! Cudnie wychodzą Tobie te udziergi
    no i faktycznie lepiej coś zjeść przed tą wystawą !!!
    TO jest niesamowite - <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odwiedzić nie dam rady, ale Twoje prace w tych gablotkach prezentują sie fantastycznie ! gratuluję !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...