niedziela, 16 sierpnia 2015

Pan Pomidor


Przestawiam Wam Pana Pomidora. Jest bardzo miły i dojrzały. Zjeść go nie można na szczęście :)


Do zrobienia oczek wykorzystałam oczka do maskotek, które zamówiłam na początku tygodnia. Już od roku przymierzałam się, aby je kupić :) Z efektu jestem zadowolona. Już planuję inne warzywa zrobić z oczkami. Może macie jakieś propozycje jakie zrobić warzywka lub owoce?





 Pana Pomidora zgłaszam na wyzwanie organizowane przez Craft Style blog


Co mnie zainspirowało z poniższej tablicy?

Słońce, lato i piękna pogoda. Najsmaczniejsze pomidory to te, które są z ogródka mojej mamy dostępne tylko latem. Do tego rosną blisko słonecznika. Te dostępne wczesną wiosną czy zimą to nie to samo :)

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

19 komentarzy:

  1. Pomidorek z oczkami jest bardzo sympatyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dojrzały gość!! Ja preferuję pomidory z mojego balkonu. Niestety w tym roku nie przetrwały mojego urlopu. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki! I to w dosłownym znaczeniu. Uwielbiam pomidory, a w Twoim wykonaniu to już w ogóle. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomidor :-) Uwielbiam je :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza zabawka.Można pokusic się o kolekcje czerwonych owocow i warzyw np jabluszko , malina , papryka , wisnie itd , albo kolekcje kolorową .

    OdpowiedzUsuń
  6. a pan pomidor ma trochę coś z truskawki ;P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pomidor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten pomidorek! I te oczęta również :) Nie wiem dlaczego, ale kiedy przeczytałam Twoje pytanie, jakie warzywa proponujemy, to od razu przyszedł mi do głowy bakłażan :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przeuroczy ten pomidorek;), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Craft Style:),
    a mnie przyszla do glowy marchewka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ uroczy ten pomidorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jest coś czego byś nie zrobiła :D ? Świetny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha ale fajny pomidor, dziekuję za udzial w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozkosznie słodki! Normalnie zakocha się można xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudny z tymi oczkami pomidorek :) ja proponuję brokuła z oczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...