czwartek, 27 sierpnia 2015

Wkład do koszyka

Ostatnio postanowiłam przerzucić się z komunikacji miejskiej na rower. Był to świetny pomysł, codziennie do pracy jeżdżę 8 km w jedną stronę i pogoda jak na razie dopisuje. Już jeżdżę dwa tygodnie :)
Wcześniej nie miałam roweru, więc musiałam przeprowadzić casting na ten wymarzony. Rower musiał mieć ładny kolor i koniecznie kosz wiklinowy :)
Zakup się udał, a kosz wiklinowy potrzebował ubranka. Wyjęłam maszynę, szary materiał w gwiazdki i uszyłam ubranko:







A poniższe zdjęcia zgłaszam na FOTO gra - całość i detal

 

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/08/fotogra-caosc-i-detal.html

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

18 komentarzy:

  1. Śliczny ten rower, koszyk w ubranku też - mnie też chodzi po głowie uszycie ubranka do mojego rowerowego koszyka - tym bardziej, że dzieciaki pakują mi różne skarby do środka - taki wkład jest bardzo praktyczny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny masz rower, ubranko zrobiłaś rewelacyjne do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na przyszłą wiosnę planuje zakup takiego koszyka, od razu zrobię też ubrano :) twoje ubranko wygląda bardzo ładnie w połączeniu z wiklina i kolorem roweru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też :) Kolor rewelacyjny i bardzo wygodny rowerek:)

      Usuń
  5. Woow alee fajny rower :)))) Zazdroszcze ,peewno ,ze zazdroszcze :)))) Suuper ,ze sie doczekalas swojego wymazonego rowera i do tego Piekny koszyk z ubrankiem ech Pieeknie :))) Szczesciara :)) Trzymam kciuki ,aby pogoda dopisywala jeszcze dluuugo ,abys mogla sobie dalej rowerem jezdzic :))))
    Aaa i Sowka z poprzedniego posta Sliczna i juz ciekawa jestem nastepnych :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski rower, mmmm, normalnie pełen odlot. Piękny rowerek i ten wiklinowy koszyk, ze ślicznym ubrankiem. Ja mam koszyk metalowy, ale też planuję go ubrać, tylko szukam odpowiedniego materiału :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny rower , sama mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rower, śliczny koszyk i fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny koszyczek,a rowerek cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt. Kosz jest wspaniały. Te mi się marzy taki rower.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje Twój rower na fotografiach. Koszyk z wkładem pasuje do niego idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie prezentuje się ten kosz! Ja za swój zabieram się od roku i zabrać się ie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Zazdroszczę, ja już tak dawno nie jeździłam na rowerze, a też bardzo kocham ten środek transportu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rowerek i bardzo ładnie wyszedł ten koszyczek:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...