niedziela, 29 czerwca 2014

Worek z niespodzianką

Ostatnio uszyłam worek. A co można znaleźć w worku?



Jak myślicie, co znalazło się w worku? Może mała podpowiedź:


Brak pomysłu? A kuku to miś!



Tu już wyskoczył z worka:


Z chęcią pozuje do zdjęcia:


Pracę zgłaszam do wyzwania: "Zakryte, ukryte" - organizowane przez Szufladę i Gościnną projektantkę.


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-goscinnej-projektantki-czerwca.html


Wykrój misia pochodzi z książki  "Przytulne dekoracje".

Pozdrawiam
Paulyntolyna

20 komentarzy:

  1. miś w worku bardzo ładny, ale powinien być kotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i powinien, ale nie chcę Wam dawać kota w worku:) A tu wiadomo co się dostaje:)

      Usuń
  2. Śliczny miś i ma piękny domek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutki ten misiek. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł!!! Piękny ten miś w worku :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!!! Ale stawiałam na kota w worku!!! a tu proszę państwa- oto miś!

    OdpowiedzUsuń
  6. to ci niespodzianka! witaj Misiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha, przystojny ten miś w worku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny misio w pomysłowym worku :D Pozdrawiam i zapraszam na mój nowy post :) Może spodoba ci się inicjatywa pirackich urodzin synka koleżanki i zechcesz coś stworzyć do pirackiej skrzyni skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwykle w worku można znaleść kota, a tu proszę mamy niespodziankę i mamy Misia, który przy okazjii jest piękny i słodki :) Życzę powodzenia w wyzwaniu , z całego serca Ci tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, gdzie ten misio wlazł do tego wora? Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi too mnie zaskoczylas :):):) Bo zamiast kota to mis :) hihi Ale za to jaki Sliczny misiu :):) Suuper :) Zycze Ci Powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Misiek z worka :) Fajny :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. super :-) zazwyczaj w workach chowają się koty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy woreczek i jego mieszkaniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodki misio świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny misiek :)
    przydałoby mi się kilka takich woreczków na moje suszone zioła :)
    ps. wianuszki z macierzanki spełniaja u mnie funkcję i dekoracyjną i praktyczną...suszoną macierzankę używam jako herbatki albo zamiast oregano :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajniutki ten misiunio i super pomysł z tym workiem:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...