środa, 4 czerwca 2014

Candy

Dwa lata blogowania minęły bardzo szybko, więc z tej okazji chciałabym ogłosić candy. Tym razem będzie to niespodzianka. Na pewno będzie coś szydełkowego oraz przydasie.



Zasady:
  • zapisy trwają od dziś do 4 lipca,
  • należy podlinkować powyższy baner na pasku bocznym blogera,
  • zachęcam również do polubienia na fb, wtedy wylosuję dodatkową nagrodę,
  • nie trzeba być obserwatorem bloga, aby brać udział w zabawie,
  • wygraną wysyłam na terenie Polski.
Jeżeli znajdą się chętni to serdecznie zapraszam:)

Pozdrawiam
Paulyntolyna

65 komentarzy:

  1. Ja oczywiście jestem bardzo chętna na niespodziankę, więc zapisuję się i gratuluję Ci wytrwałości w blogowaniu i życzę kolejnych lat.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Ja jestem ta Baardzo Baardzo chetna :):) Trzymam Moooocno Kciuki za Nasze Szczescie !!! :) No i Zycze Ci Wieeelu nastepnych Udanych Lat Blogowania :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknej rocznicy :)), i oczywiście czycham na Twoje cudowności :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)Zapisuję się oczywiście:)Może jakieś jedzonko trafi w moje ręce.4są moje imieniny,wierzę że mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam sie w kolejce. Jak ten czas szybko leci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez w czerwcu mam dwa lata blogowania :)
    Zapisuje się więc i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję drugich urodzin i życzę wielu następnych!
    Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się obiema rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję drugich urodzin bloga i zapisuje się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że chcę, choć nie wiem, co chcę:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje:) i jestem chętna:) banerek u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Pani! Dwa lata to nie jest mało, a ja życzę o wiele więcej rocznic! Oczywiście ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję urodzin bloga :)
    Jestem chętna i to bardzo :)
    Pozdrawiam z http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Dwulatku:) marzy mi się właśnie coś szydełkowego bom na początku tej pasji :) a wciągnęło mnie ostro - hi hi, a Twoje smakołyki już od jakiegoś czasu "podżeram" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No pytasz... Oczywiście że jestem chętna i się zapisuję :)
    Gratuluje tych dwóch latek i życzę jeszcze wielu twórczych latek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję drugiej rocznicy :) Życzę kolejnych wspaniałych :)
    A na Candy z przyjemnością się zapisuję :)
    Banerek umieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję dwóch latek:) ..a że lubię niespodzianki to bardzo chętnie się zapisuję do Twojej zabawy:)
    Banerek tutaj: www.happyalimak.blogspot.com
    Pozdrawiam kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję !
    Z przyjemnością ustawiam się do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :-)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy i zgłaszam się do rocznicowej zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też w kolejce staję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezme udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie się się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no to z chęcią biorę udział. ;)

    Banerek jest tu: marysseprobuje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no w końcu kiedyś trzeba coś wygrać... ;D
    baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie się zapisuję po ta niespodziankę:)
    baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję urodzin! :D
    Baner już u mnie, zapraszam: www.madewith-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również gratuluję urodzin ;) i życzę kolejnych lat w blogowaniu ;)
    Chetnie zapisuję się na to candy, bo lubię niespodzianki ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję 2 latek i z chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja z chęcią zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek jest tutaj: http://bormisdbr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli mogę, to ja również zapiszę się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy i również się zapisuję. Pozdrawiam
    Ania z http://zszydelkiemprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję 2 lat blogowania i ustawiam się w kolejce do zabawy :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję dwóch latek i z chęcią się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Polubiłam, zapisuję się, ustawiam w kolejce i w międzyczasie zapraszam do siebie na candy :-)

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2014/06/candy.html

    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam niespodzianki :)
    Oczywiście również biorę udział.
    Banerek jest tu: http://naszskrawekziemi.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mam szans na wygraną, ale chętnie wezmę udział w zabawie, bo przecież nie tylko o wygraną chodzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Lista chetnych dluga ale i ja sie przylacze,bo lapka bardzo ladna,pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy :-)
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy! :) Bardzo chętnie wezmę udział w Candy :) Na FB lubię jako AnAr :) Zapraszam również do siebie na rocznicowe candy:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:). Bardzo chętnie się zapisuję. Banerek możesz znaleźć tutaj:
    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/
    I przy okazji polubiłam galerię na fb, bo tak tam smakowicie:).

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję, staję w kolejce :) Banerek na http://sunflower-w-wolnej-chwili.blogspot.com/, na FB też :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję, dwa latka, to już człowiek " całkiem dorosły " :)
    Chętnie przygarnę co los da :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również się zapisuję po niespodziankę ;)
    Banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam niespodzianki, więc staje do kolejki i czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje rocznicy! Ja sama już za chwilę mam pierwszą rocznice więc zapraszam również do siebie na rocznicowe candy---->http://negatyfffka.blogspot.com/2014/06/lakierowe-szalenstwo-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam niespodzianki i chętnie się zapisuję życzę wiele twórczych chwil i ciekawych postów ; ) gorąco pozdrawiam aa i zapraszam do mojej zabawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie rocznice są wspaniałe. Gratulacje :)
    Na candy chętnie się zapisuje
    banerek wstawiony na http://coijak-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. gratuluję :) na fb lubię, banner na blogu jest, więc się zapisuję

    www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam niespodzianki więc z chęcią dołączam do zabawy i z niecierpliwością czekam na wyniki :-) Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja przyłącze się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Niespodzianki zawsze są miłe, wiec ustawiam sie w kolejce po nie wiem co.
    Banerek po prawej stronie bloga, polubienia na fb też są
    http://handmadebydyda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Skoro rzeczy ładne, to ja muszę się zapisać + klawiatura mi szwankuje i nie moge namalowac uđmiechu

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam się do zabawy :) Banerek na blogu http://lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. biorę udział, baner na fabulous-christmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję dwulatki!!!
    Zgłaszam się do zabawy - banerek udostępniony u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się :-) I zapraszam do siebie: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/06/candy-marzenie-o-japonii.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam niespodzianki dlatego spróbuję szczęścia.
    Baner na moim blogu: http://bizuteriairekodzielo.bloog.pl/ i na FB. Nie mam paska bocznego (blog na Wirtualnej Polsce), ale info o Candy zamieściłam jako oddzielny wpis.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja się dopisuję, uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrwaim cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie spróbuję i ja. Ustawiam się w kolejce ;-)
    Mój banerek: www.my-hobby-crochet.blogspot.com i pod tym wyświetla się mój pełny profil: https://plus.google.com/103512929257625302444/posts

    OdpowiedzUsuń
  63. Z wielkim podziwem oglądam blog...jakież to cuda można wyczarować z włóczki ;-) gratuluje pomysłowości, zręcznych rąk i oczywiście 2 urodzin bloga. Z chęcią zgłaszam się do zabawy, baner wisi na moim blogu (przy okazji serdecznie zapraszam) http://domoweciepelko.pl/ ...pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  64. Łał! 2 lata bytu blogowego!
    Moc gratulacji i życzeń kolejnych owocnych latek blogowania!
    Z radością udział w candy biore!
    Banerek na
    Mój Magiczny Decoupage
    Zapraszam w gosci do mnie(blog, fb)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...