wtorek, 25 sierpnia 2015

Sówka

Niedawno otrzymałam e-maila z ciekawym zamówieniem na sowy. Chociaż nie doszło do skutku to projekt bardzo mi się spodobał i powstała jedna duża sówka. Ma ona 7 cm wysokości.


Powstaje też stado małych sówek. Jestem jeszcze w trakcie pracy, więc efekty wkrótce.
Pomysłów mam ostatnio tyle w głowie, że nie mogę zdążyć z realizacją ich :) 

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

14 komentarzy:

  1. Sówka jest bardzo sympatyczna. Tylko uważaj, żeby nie schowała się w tych liściach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to ptaszysko, naprawdę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówka urocza, czekam z niecierpliwością na jej towarzyszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sówka :-) Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna:) Ja w zeszłym roku miałam fazę na sowy. Powstało ich tak dużo, że musiałam je rozdawać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka piękna, no i czekam na te maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówka fajniuchna, kolorki, no i ta sceneria- fajna fotka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Bardzo proszę o niewklejanie w treść komentarza linków do strony www czy blogera. Każdy taki komentarz będę traktować jako spam. Chyba, że w poście zaznaczę inaczej i poproszę o linki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...