środa, 20 lutego 2019

Opaska na uszy

Zakochałam się w szydełkowych bąbelkach do tego stopnia, że wyszydełkowałam sweter. Lecz nie jestem z niego zadowolona, ale o tym wkrótce. Ponownie użyłam tego ściegu i zrobiłam opaskę. Do tego projektu wykorzystałam grubą włóczkę, którą znalazłam w moim magicznym kartonie. Nie wiem w jakim celu ją kupiłam, bo nabyłam jedną sztukę.
Ścieg jest zrobiony na grubej włóczce, dlatego bąbelki są taki duże 🎔



Wewnątrz wygląda tak:


A na mojej głowie prezentuje się tak:






✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

3 komentarze:

  1. Prześliczna przepaska. :D Jak już się podszkolę z szydełka też sprawię sobie coś w bąbelki, bo to uroczo wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...