niedziela, 7 października 2018

Skarpety na szydełku

Marzyły mi się piękne skarpety. Internet jest pełen zdjęć i schematów. A ja wzdychałam, oj jakie piękne, oj jakie urocze. Tylko wszystkie robione na drutach. A moje umiejętności drutowe nie są zbyt bogate. Jedynie co umiem to oczka lewe i prawe.
W moim drutowym doświadczeniu zrobiłam kilka szalików i jedną czapkę (o niej będzie wkrótce). A mi się marzyły takie we wzorki, warkocze. Cieplutkie i delikatne. Tylko, że czarować umiem na szydełku, a nie na drutach. Poszperałam w sieci i odszukałam kilka ciekawych wzorów na szydełku i są oto one, szydełkowe skarpetki.



W całości prezentują się tak:
 

Stopki zrobione są słupkami:





Mimo dziurek skarpetki szydełkowe okazały się bardzo ciepłe. Zrobione z włóczki, która ma w sobie 80% wełny i 20% akrylu, czyli z YarnArt Charisma ♥️
Mój wzór to mieszanka kilku schematów, spód zrobiony wg tego schematu, koronka u góry to własna inwencja, a te urocze słupki to... no właśnie znów link zgubiłam 😥
Na skarpetki zużyłam 174 g włóczki (prawie dwa motki), kilka godzin pracy i moja chęć została zaspokojona. Mam swoje szydełkowe skarpetki ♥️



✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

11 komentarzy:

  1. Super skarpety , na pewno ciepłe są **

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj , to ja też tak wzdycham do tych skarpet na drutach ..... ale te szydełkowe są niczego sobie :)
    Może też spróbuję ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomijam fakt że ciepłe, ale jakie ładne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są Twoje skarpety!! Cudowne! Chodziłam w nich codziennie :))). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Takie misternie wydziergane to i ja bym ubrała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...