środa, 11 kwietnia 2018

Gepard

Dłuższy czas chodziła za mną książka Animal Friends of Pica Pau: Gather All 20 Colorful Amigurumi Animal Characters -  główną barierą była cena. Zaryzykowałam i kupiłam :) Dziś uważam, że było na prawdę warto. Oprócz schematów można znaleźć kurs szydełkowania, cenne wskazówki jak łączyć kolory włóczek, jak zszywać pracę. Bardzo miłym dodatkiem do każdego projektu jest ciekawa historyjka.
Książka bardzo szybko przyjechała do mnie, a pierwszy projekt jaki powstał to był gepard.
Maskotka jest sporych rozmiarów, w opisie schematu widnieje informacja, że będzie miała ok. 30 cm. Geparda wykonałam z włóczki akrylowej i zużyłam prawie cały motek 50 gramowej na ciałko.




✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...