poniedziałek, 29 maja 2017

Zielono mi

Wraz z przyjściem wiosny wszystko zazieleniło się: łąki, parki, drogi, ogrody i pola. Mieszkając w bloku i mając balkon nie mogłam sobie odpuścić. Potrzebowałam poczuć chociaż trochę wolności i natury. Zasadziłam zioła i kwiaty. Zrobiłam własne sadzonki, a teraz to wszystko podlewam. I dobrze mi z tym :)
Natchnięta energią postanowiłam zrobić na szydełku laleczkę. Taką, która kojarzy się z porankiem, łąką i rosą.


Lalkę w całości wykonałam z bawełnianej włóczki i ubrałam w sukienkę. Całość dopełnił kwiatowy kapelusz. A dużą zaletą tej sukienki jest to, że można odpiąć guziczek i zdjąć :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/05/printy-roslinno-kwiatowe-edycja.html

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

12 komentarzy:

  1. Jest śliczna;) Świetnie jej w pastelach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to jest Calineczka!
    Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajciu :) Ale śliczniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocza calineczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza calineczka. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki! Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna laleczka.Podziwiam Ciebie za zrobienie takiej małej lalki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatna recenzja i ciekawa.Mam doswiadczenie z Safranem ale w robótkach na drutach.Jest to włoczka cudownie miękka i ma śliczne kolorki.W samej robótce trzeba uważać właśnie na te niteczki.Mimo to polecam i zapewniam,że po praniu robótka zachowuje kształt.
    Pozdrawiam serdecznie

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...