środa, 4 listopada 2015

Jesienny bukiet

W sobotę nazbierałam dużą liczbę liści klonu z przeznaczeniem na jesienny bukiet. Nie miały być to róże, ale czasami plany się zmieniają i powstały różyczki.
Do bukietu dodałam owoce dzikiej róży oraz gałązki żywotnika. Całość została ściśle związana i owinięta wstążeczką - tak powstała rączka.
Pierwsze zdjęcie zostało wykonane w niedzielę (tuż po zrobieniu bukietu)


Natomiast poniższe wykonałam wczoraj (3 listopada)


Pracę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie "Jesienne Bingo"


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-listopadowe-jesienne-bingo.html

Mój wybór to liść-żółty-tkanina

***
CANDY
Przypominam również o moim szybkim candy. Szczegóły tutaj.

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie prace z wykorzystaniem darów natury. Witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten różany bukiet z liści;)
    Pozdrawia serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiet jest na prawdę bardzo ładny...nawet po 3 dniach prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój bukiecik jest śliczny, też miałam plany na ten rok by sobie taki zrobić, ale czasu mi brakło :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wyszedł Ci bukiecik, piękne jesienne kolory, Sprawnie skomponowany, cudowna robota. A na candy się zapisałam i czekam niecierpliwie na wyniki , chyba kciuki to mi odpadną zaraz przez trzymanie na szczęście hahahah ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiet, życzę wygranej w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny bukiecik, dodatki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo!!! Piękny jesienny bukiet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiet! Co roku robiłam, w tym zebrałam liście i zanim się zabrałam uschły:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja w tym roku nie zrobiłam i żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. bukiecik fantastyczny a jesli chcesz go miec na dluzej spryskaj go lakierem do wlosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham te różane bukiety i co roku je robię dla siebie i znajomych :) Są wdzięczne,naturalne i długo cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę że są to liście klonu! Rewelacyjne różyczki!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...