czwartek, 4 czerwca 2015

I ♡ strawberries

Każdego roku czekam z niecierpliwością na sezon truskawkowy. W szydełkowym świecie też ich nie mogło zabraknąć.


Tym razem powstały duże okazy - truskawki deserowe. 




Całkowicie zapomniałam o zdjęciu z linijką, a raczej zapomniałam zabrać ze sobą linijkę. Bo zdjęcia robiłam u rodziców.
Wysokość truskawki 5 cm, szerokość w najszerszym miejscu 3,5 cm.


✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam
Paulyntolyna


20 komentarzy:

  1. Bardzo smakowite. Jeszcze w tym roku nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaam :) Uwielbiamy truskawki :))) A Twoje wygladaja na baardzo smakowite :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskaweczek jeszcze nie jadłam, ale już nie długo czeka mnie całe pole :) mam nadzieję że będą tak piękne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Wyglądają przepysznie. Ja aktualnie praktycznie nie jem nic innego, tylko truskawki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ale genialne! To taka zimowa alternatywa dla prawdziwych truskawek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ! Takie drobiazgi zrobić to jest wyzwanie- nie wyobrażam sobie siebie robiącą takie maluśkie cudeńka:).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mhmmm...uwielbiam...pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, mniam ;-). Ale okazy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne truskawki! Najważniejsze, że mogą zdobić dom praktycznie przez cały rok i nikt ich nie podkradnie do konsumpcji :P. Chociaż... to też nie jest takie pewne, bo wyglądają idealnie truskawkowo :).

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe, zobaczyłam tą truskawkę na pierwszym zdjęciu i byłam pewna, że to prawdziwe :D Talent przez duże T.
    Będę tu częstym gościem :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, moja córka oszalałaby na ich punkcie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nabralam ochoty na truskawki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...