środa, 19 listopada 2014

Sto wsuwek

Chciałabym Was wszystkich zaprosić do zabawy, którą nazwałam "Sto wsuwek".
Zabawa polega na tym, że od dziś przez następne 10 tygodni będę przygotowywać po 10 kompletów wsuwek. Wyniki mojej pracy będziecie mogli oceniać w każdą środę.


Pewnie zastanawiacie się skąd taki pomysł? Jakiś czas temu opublikowałam post, gdzie wykorzystałam bazy i napisałam: "gdybym miała sto takich baz to każda wsuwka byłaby inna". Pasmanteria HaftiX postanowiła mnie sprawdzić i zaprosić do wyzwania. Dostałam 200 baz wsuwek:


Do wykonania zadania wykorzystam kordonki Karat 8 (posiadam 55 kolorów):


W każdym poście dotyczącym wsuwek będzie część DIY. Opiszę krok po kroku jak wykonać daną wsuwkę. Mam nadzieję, że wiele osób przyłączy się i wykona swoją własną wsuwkę.

Ale to nie koniec, będą też nagrody. Każdy kto doda baner na pasku bocznym bloga (linkując do tego posta) lub udostępni informację na facebooku albo na google+ i doda chociaż jeden komentarz pod postem dotyczącym wsuwek, weźmie udział w losowaniu dwóch kompletów nagród. Im więcej komentarzy (maksymalnie 10) tym więcej szans na wygraną:)
W skład nagrody wchodzą:


- 2 zestawy wsuwek wykonanych przeze mnie;
- cążki do obcinania nitek;
- 2 igły do haftowania, 2 agrafki;
- 10 papierowych serwetek;
- dwa drewniane kółka;
- 2 bazy pierścionka (kolor srebrny i antyczne złoto), metalowe zawieszki: telefon, buraczek, patelnia;
- 8 guzików drewnianych;
- 3 zawieszki do telefonu;
- po 5 metrów lamówki czerwonej i białej (można wymienić na 10 metrów jednego koloru albo na 5 metrów tasiemek);
- trzy muliny (2 sztuki Ariadna 1524 i 1 sztuka Anchor 133 lub 2 sztuki Ariadna 1525 i 1 sztuka Anchor 1202).

Wyniki zabawy ogłoszę tydzień po ukazaniu się 10 odcinka dotyczącego zabawy.

Zapowiada się niezła zabawa:) Jesteście ciekawi? Zapraszam Was wraz z pasmanterią HaftiX w każdą środę do podglądania moich poczynań.

Etapy prac:
Odsłona pierwsza 
Odsłona druga 
Odsłona trzecia 
Odsłona czwarta 
Odsłona piąta 
Odsłona szósta
Odsłona siódma
Odsłona ósma
Odsłona dziewiąta 
Odsłona dziesiąta 

Pozdrawiam
Paulyntolyna

37 komentarzy:

  1. Wow, jaki fajny pomysł. Będę na pewno wiernym kibicem. Chętnie pooglądam Twoje DIY, może też coś zrobię. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny, skoro to wyzwanie wsuwkowe, widziałabym wśród nagród choć kilka baz do wsuwek i szczerze powiem, moje 100 wsuwek też byłoby każda inna . Będę Ci kibicować . Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i my kibicujemy! ciekawi nas mocno czy będzie jakaś "misiowa" wsuwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że te wsuwki nie dadzą Ci za bardzo w kość. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już "widzę" jakie cudeńka powstaną i to każda inna... super. Już się nie mogę doczekać pierwszej dziesiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ogromnie ciekawa w jaki sposób ozdobisz te 100 spinek :), będę śledzić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem, bo taka ilość to nie lada wyczyn. Mam nadzieje, że nie zabraknie Ci pomysłów. Pozdrawiam i dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł. Będę śledzić

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem bardzo ciekawa twoich poczynań;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno, podziwiam Cię. To jest nie lada wyzwanie, ale wierzę, że Ci się uda. Będę pilnie obserwować i podziwiać.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. To zapowiada się niezwykle ciekawie, czekam na Twoje pomysły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no ciekawie sie zapowiada nie mogę się doczekać , przyłaczam sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i zabawa!!! Przyłączam się, banerek umieszczam już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł na zabawę twórczą :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe wyzwanie, będę śledzić na bieżąco :) Do zabawy z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow tyle wsuwek - dzielna jesteś z chęcią popatrzę na rezultaty - trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł czekam na kolejne odsłony wsówek

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentacja rewelacja :) ciekawa jestem tych 100 różnych rodzai :) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również będę sprawdzać:) Ciekawią mnie motywy jakie stworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity pomysł - gratuluję. Chętnie będę śledzić cośrodowe wsuwkowe poczynania. Banerek wisi już u mnie tutaj http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/ . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Baardzo mnie ciekawia Twoje nastepne prace !!! :) Suuuper Ci one wychodza :)))) Z mila checia bede zagladac :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja przyłączam się Paulinko do zabawy u Ciebie z wielką chęcią popatrzę na twoje pomysły :) Banerek na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/
    Szczęśliwego Nowego Roku !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopiero do Ciebie trafiłam. Jestem ciekawa Twoich zmagań :) Banerek zamieszczam :)
    http://roboteczkimajeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A czytałam w Haftixie o tym. Fajna sprawa. lecę pooglądać wsuwkowe szaleństwo. Do zabawy oczywiście dołączam z wielka chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło, że przyłączyłaś się do zabawy:)

      Usuń
  26. Świetna zabawa:) i niezłe wyzwanie przed Tobą:) życzę powodzonka i dobrej zabawy:)
    i zaraz lecę pooglądać wyniki:) banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super. Nie lada wyzwanie, ale myślę, że dasz sobie radę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia :)
    WSpaniały pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyzwanie, trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa już się zakończyła :) Na końcu posta znajdują się linki do wszystkich dziesięciu odsłon zabawy :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...