środa, 17 grudnia 2014

Sto wsuwek - odsłona 4

Czas szybko leci, a ja nie mogę zdążyć i wyrobić się ze wsuwkami. Do tego komputer mi szwankuje i wszystko dłużej trwa niż normalnie.
Dziś zaczynamy odsłonę czwartą zabawy. Będą zwierzątka, owoce i kwiatuszki:

Zaczynamy:

Zestaw 30: Szydełkowe słoniki




Zestaw 31: Szydełkowe rybki




Zestaw 32: Szydełkowe gruszki




Zestaw 33:  Szydełkowe gwiazdki



Zestaw 34: Czerwone kwiatki



Zestaw 35:  Chabry bławatki



Zestaw 36: Maki




Zestaw 37:  Krówki



Zestaw 38: Kwiatki z guziczkami w kropeczki



Tych co dopiero tu trafili zapraszam na poprzednie odsłony: odsłona 1, odsłona 2, odsłona 3. Nagrody też są -> wystarczy baner i komentarze. Szczegóły pod tym linkiem.

I nie zapominajmy dzięki komu powstają wsuwki:




Miało być DIY z kwiatkami i będzie. Dodam troszkę w późniejszym terminie:)

Pozdrawiam
Paulyntolyna


37 komentarzy:

  1. W tym wydaniu wsuwkowym najbardziej podoba mi się zestaw 34, chociaż 38 też fajny i krówki słodkie i....wszystkie super.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne odsłony.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) widać, że pomysły ze świata wyobraźni śmiało do Ciebie przylatują, a Ty potrafisz je wyłapać :) Gratuluję kolejnej dziesiątki!! Pięknej dziesiąteczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem dziewiątka, nie dziesiątka. Ale obiecuję nadrobię zaległości:)

      Usuń
  3. Kolejne fantastyczne wsuwki;) jestem pełna podziwu jak Ty wykonujesz te małe elementy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chabry są piękne, a krówki zabawne.
    do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajuśku, znowu tyle fantastycznych wzorów! Słoniki mnie rozczuliły :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sa cuudne :) Kusisz nimi ,az korci mnie aby dla Emilie jakies zrobic:)
    Trzymam kciuki za przygotowania do swiat ,abys ze wszystkim zdazyla :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Słonik i krówka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wszystkie są piękne, mnie urzekły krówki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :-) Zakochałam się w krówce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Skąd bierzesz te wszystkie pomysły ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pomysły siedzą w mojej głowie:) A jak nie to podsuwa je otaczający świat:)

      Usuń
  11. No przepiękne :) Słoniki mnie zauroczyły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd Ty dziewczyno bierzesz na nie pomysły.. świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co raz piękniejsze robisz te wsuwki, dochodzisz do perfekcji. Cudo !
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pełna podziwu dla tylu Twoich pomysłów na spineczki :) Jesteś niesamowita... Moje gratulacje...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby jedna ozdoba,bo przeciez to spinka , a kazda inna. Sa przesliczne.
    Pozdrawiam😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe i piękne spineczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie piękne ale mnie najbardziej urzekły kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się napracowałaś! Pomysłowe i pięknie wykonane! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajnie.... Wspanialy pomysl :) Czekam na następne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paulina jesteś niesamowita :) spinki świetne a pomysłów masz co nie miara :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Krówki, maki, gruszki, no same wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  22. o matulu jakie słodkości <3 aż zaobserwowałam :) tworzysz cuda kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krówki zawojowały -wszystkie projekty są wspaniałe ale krówka jedyna w swoim rodzaju <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyli to prawda, żeby uważać o czym się marzy, bo marzenia się spełniają:)))))
    Super pomysł i zabawa, choć tak z przypadku,a Twoje prace świetne, już widzę, że sobie poradzisz z wyzwaniem, nie na darmo wysłali 200 wsuwek:))))))) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. słodziachne sa te spineczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Gruszki mnie urzekły najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejne świetne prace. Wsuwki i tym razem bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gruszki są rewelacyjne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co jedne to ładniejsze. Gruszki maki i chabry - dla mnie są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję - jestem pod wrażeniem. Pomysłowa jesteś nie ma co :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję pomysłów wszystkie super

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...