sobota, 22 listopada 2014

Śnieżnobiałe gwiazdki

Często przeglądam stylowi.pl i ostatnio natrafiłam na przepis białej masy z sody oczyszczonej i mąki ziemniaczanej. Postanowiłam spróbować. Na szczęście posiadam dużo wykrawaczek do ciastek i mogłam od razu zabrać się za zabawę. Z efektu jestem bardzo zadowolona. Na początku zrobiłam gwiazdki i powstała girlanda:


Bardzo lubię kolor niebieski i dlatego powstała niebieska kompozycja. Na zdjęciu znajduje się emaliowany świecznik Emalia Olkusz


a w tle niebieska bańka, w której umieściłam śnieguliczkę.
Bańki jakiś czas temu kupiłam na targu staroci. Niestety kilka sztuk było uszkodzonych - wytrzaśniętych. Do stawiania na plecach nie nadają się, ale bardzo ładnie wyglądają jako malutkie wazoniki:


Dla baniek przygotowałam białe podstawki, aby nie przewracały się (również wykonane z masy).

Dla chętnych podaje link, gdzie znajduje się przepis na masę.

Pozdrawiam
Paulyntolyna

21 komentarzy:

  1. Delikatne, świąteczne - super :) Podoba mi się ta masa - jest gładka, nie tak jak masa solna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Girlanda jest śliczna, taka delikatna. Bardzo podoba mi się kompozycja na fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Często przeglądam Stylowych, można tam super pomysły znaleźć ale na ten przepis nie natrafiłam. Mogłabyś podać link do strony, albo przepis? Byłoby ekstra. Twoje gwiazdeczki wyglądają cudnie, fajna ta masa taka równiutka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś widziałam przepis na taką masę, ale nigdy nie próbowałam nic zadziałać w tym temacie ;) Gwiazdki wyszły ci cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna girlanda :) Dziekuje za linka do masy :) Przesliczne zdjecia robisz :))) Bardzo mi sie podobaja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na ładną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :) śliczna dekoracja...
    z tego przepisu wychodzi sporo tego "ciasta"?
    ale aż szklanka sody? hmm dużo sody muszę zakupić hehe
    efekt chyba tego jednak wart :) gwiazdki wyglądają jak alabastrowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi sporo "ciasta", drugim razem zrobiłam z połowy i rozwałkowałam na cieniutkie ciasto i po zaschnięciu nie pękały.
      Aż tak dużo sody nie potrzeba. W sumie koszt wychodzi ok 3 zł. A myślę, że warto, bo bardzo dużo wycięłam figurek:) A to nie co przedstawiłam w poście to może 1/5 wszystkiego.

      Usuń
  8. miało być: A to co przedstawiłam w poście to może 1/5 wszystkiego co powstało ze szklanki sody.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna girlanda i pomysł na wazonik:) mase juz kiedyś lata temu testowałam w szkole:) masa w porównaniu do solnej jest snieznobiała:))) ale moze zdecyduje sie na jakies swiateczne takie figurki????hm... inspirujesz:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pierwszy raz słyszę o takim przepisie, dzięki za podanie linka - mam ochotę spróbować :). A Twoja kompozycja delikatna po prostu przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazdki wyszły super. Fajny pomysł z ta masą. Ja też mam taki świecznik tylko w kolorze różowym.Uwielbiam rzeczy z Emalii Olkusz:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna girlanda. Musimy wypróbować masę i też wyczarować jakieś świąteczne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tą masą. Śliczne są te gwiazdki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. super sa , a olkuska emalię uwielbiam , sliczny kaganek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no no fajne, bardzo fajne, jutro wypróbuję przepis, dziękuje za linka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie prezentują się te ozdoby
    zdjęcia w niebieskiej kolorystyce super to mój ulubiony kolor;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...