czwartek, 30 sierpnia 2018

Kosmetyczka we flamingi

Mimo, że wakacje kończą się, to mam bardzo wakacyjny projekt. Jest to kosmetyczka we flamingi ♡
Bardzo spodobała mi się nowa technika - gobelin szydełkowy, którą nie dawno poznałam. Dla tych co potrafią szydełkować nie sprawia problemów, jedynie trzeba być uważnym wykonując wzór i nie pomylić koloru nitek. Ja oczywiście kilka razy pomyliłam się i trzeba było pruć. 
Ostatecznie praca tworzona w tej technice jest sztywniejsza i cięższa, ponieważ szydełkujemy półsłupkami, a wewnątrz prowadzimy jeszcze jeden kolor włóczki lub więcej w zależności ile kolorów stosujemy w robótce. Znalazłam jeszcze informację, że na tą metodę w języku polskim mówi się technika kilimowa.
Motywów do szydełkowania jest sporo, lecz ja skorzystałam ze schematu na haft, których w sieci jest mnóstwo ♡

Po wyszydełkowaniu dwóch elementów szydełkowych, wszyłam zamek i różową podszewkę w białe kropeczki. Na sam koniec dołączyłam różowy chwost i gotowe ☺️





✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

8 komentarzy:

  1. ale słodziak:))))śliczne zdjęcia jej zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kosmetyczka, cudna. Technikę gobelinową znam i bardzo sobie chwalę, a daje ogromne możliwości, co właśnie nam zaprezentowałaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest :) bardzo mi się podoba :*
    Ja z tą techniką mam problem, bym musiała dużo czasu poświęcić nauce a leniwa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...