niedziela, 2 marca 2014

Kalafior i brokuły

Witajcie,
jakiś czas temu zapytałam czy macie jakieś pomysły co mogłabym wyszydełkować z warzyw. Pojawiły się trzy propozycje: arbuz, kalafior i sałata.
Arbuz powstał już dawno temu i można zobaczyć go tutaj.
To trafiło na kalafior. Pomyślałam, że warto zrobić też brokuł. Inspiracją moją był ten opis wykonania. Ale szczerze mówiąc tylko spojrzałam na zdjęcie i wykonałam sama, nie korzystając z opisu. A wyszło tak:


Potem postanowiłam ugotować zupę brokułową:


ale został jeden kalafior to go też dodałam:



A sałata powstanie wkrótce:)

Pozdrawiam
Paulyntolyna

9 komentarzy:

  1. jakie śliczne, wygląda jak moje dzisiejsza obiadowa jarzynka ;) zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentują w tym garnuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne prace u Ciebie jak zawsze :) I garnuszek mi sie spodobal :) Milej niedzieli Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. do zjedzenia. idealne. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są , kapitalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Ale bombowe!!!! Jak prawdziwe wyglądają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe ! Szczególnie brokuły - cudowne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne warzywka ;) Świetna dekoracja do kuchni i jednocześnie zabawka dla dzieci, czekających aż mama poda obiadek..

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...