czwartek, 26 lipca 2012

Metamorfoza bucików

Jakiś czas temu kupiłam zwykłe trampki za 9,99 zł. Nic szczególnego:


Chciałam je zadekupażować, aby uzyskać fajny efekt. Długo nie mogłam znaleźć odpowiedniej serwetki. Trampki leżały schowane pod tapczanem aż do dziś. Jadąc tramwajem, ubrana w biała koszulkę z moją nową broszką z poprzedniego posta wpadłam na pomysł. Odgrzebałam buciki, zapytałam o radę i są nowe odmienione:


Chociaż mam wrażenie, że kwiatki są za duże ;/ Zobaczę jak będę się w takich wielkich kwiatkach czuła. Zawsze mogę je zmienić, ponieważ kwiatki są przypięte. 




4 komentarze:

  1. Mi się bardzo podobają. Metamorfoza udana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą idealne na gorące dni :). Bardzo fajny pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! Zwyczajne butki przeobraziły się w niepowtarzalne. A jeśli kwiatki okażą się za duże to zawsze można zrobić mniejsze ;-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...