sobota, 7 września 2019

Torebka na plażę

Mimo, że już koniec wakacji, a w powietrzu czuć już jesień, to jeszcze jestem w wakacyjnym nastroju. Zrobiło się chłodniej, a ja właśnie rozpoczęłam urlop. A w planach oczywiście jeszcze więcej szydełkowania ♡
W szafie zalegała akrylowa włóczka. Muszę przyznać, że paskudnej jakości. Kupiłam ją chyba z 4 lata temu. Za to świetnie nadaje się na makatki, ale powstała z niej torebka. Lepsza byłaby, gdyby była bawełniana. Lecz od narzeczonego mam zakaz kupowania nowych włóczek (spowodowane jest to tym, że mam trzy wielkie kartony nowych motków).

szydełkowa torebka/crochet bag

Wzór pochodzi z bloga anabeliahandmade.blogspot.com

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba i wzór i kolor. Jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. baf104025d7eb305c1cc5207fde3b64a
    website kurma
    numara onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for your explanation, very good content. 82e76466733293adc1303b40f0c4ecf6
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...