poniedziałek, 11 listopada 2019

Jesień w świecie Florki

Witajcie!
Długo mnie tutaj nie było, lecz na instagramie jestem cały czas :) Kto ciekawy co u mnie codziennie się dzieje, to zapraszam właśnie tam.
A u mnie to powstają szydełkowe bombki i trochę innych rzeczy. Jakiś czas temu zrobiłam trzy Florki, które akurat szukają domku. Może ktoś chętny? Wykonane z bawełny i mogą być przytulanką dla małych dzieci, nie posiadają plastikowych małych elementów.
Te Florki są wyjątkowe pomocne - tym razem pomagają przy grabieniu jesiennych liści. Muszę przyznać, że w tym roku mamy piękną jesień ♡




✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...