czwartek, 14 września 2017

Plan lekcji

Wreszcie polubiłam malowanie. Wcześniej nie czerpałam z tego satysfakcji, bo nic mi nie wychodziło. A dziś mam ładny zestaw kredek akwarelowych i pędzel wodny. Kilka kresek, trochę wody i arbuz przypomina arbuz, a ptaszek - ptaszka. Nastał czas i pokazuję swoją pierwszą pracę Plan lekcji, a przy okazji zgłaszam na wyzwanie  "Witaj szkoło":



Podczas tworzenia korzystałam z: pędzla wodnego, literkowych stempelków, niebieskiego tuszu, czarnego markera, kredek akwarelowych, bloku do akwareli i z mojej wyobraźni  ❤

http://infoscrapkowo.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-21-witaj-szkoo.html




✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

11 komentarzy:

  1. Jest swietny:) A jaki śliczny ptaszek :)
    Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny plan zajęć :)
    Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwania w scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo jestem pod wrazeniem :))) Suuuper Ci wyszedl na prawde Sliczny :)) Tak sobie pomyslalam ,ze maluje ,a takiego pedzla nie mam :P Musze dla siebie tez taki znalezc :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna praca:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wyobraźnia i talent to dobrana para :) Plan jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! super wykonanie 🙂 dziękuję za udział we wrezśniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały! Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny plan lekcji :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. hej to ja zostałam posiadaczką Twojej tytki na Craft Party w Poznaniu :)dziękuję pięknie za słodkości i super notesik pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...