sobota, 19 sierpnia 2017

Ślimak, ślimak pokaż rogi

Zrobienie ślimaka nie było takie proste. Najpierw zdecydowałam się zrobić muszelkę jednokolorową i wyglądało to jednym słowem nieciekawie. Zabrałam się za prucie i szybko "naprawiłam" ślimaczka, a jego muszelka jest teraz trójkolorowa :)




Jeżeli ktoś miałby ochotę zrobić sobie takiego ślimaczka, to korzystałam z tego wzoru.

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjny :)
    Sama mam ślimaka w planach, ale może kiedyś...
    Dzięki za udostępnienie wzorków, to może lepsza motywacja będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy ślimaczek, kolorowa skorupka bardzo mu pasuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ślimak, a jaki dostojny z tą zgrabną "szyjką" :-) piękny. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy maluszek, trójkolorowa muszelka wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżbyś inspirowała się arbuzem ubierając żółwika w tą skorupkę? Uroczy maluszek :)

    ตารางคะแนนลาลีกา

    OdpowiedzUsuń
  6. wcześniej zachwycałam się żółwikiem a i slimaczek jest słodki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ślimaczek ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...