środa, 28 czerwca 2017

Ośmiorniczka

Witajcie wakacyjnie ❤
Pogoda ☼ i humory ㋡ pewnie dopisują. Ja ostatnio mam więcej czasu ⌚ i dzięki temu powstaje więcej projektów. Ostatnio po pracy chwyciłam szydełko w dłoń, dobrałam bawełnianą włóczkę i zaczęłam działać. Rząd za rzędem i zaczęło układać się w całość, aż efekt końcowy przerósł moje oczekiwania. Zrobiłam ośmiornice, inną niż wcześniejsze. Trochę inspirowane zdjęciami innych prac.




✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna


14 komentarzy:

  1. Cudna ośmiorniczka :) prześliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśna jest ta ośmiorniczka ! Przytulna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna :)))) Suuper Ci wyszla :)) A ja wlasnie sie przymierzam do truskawki z twojego kursiku :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutka i urocza ośmiorniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Bardzo sympatyczna ośmiorniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje prace :) Ta ośmiorniczka jest bardzo urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna. Już na żywo wpadła mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie morskie stworzonko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...