środa, 21 czerwca 2017

Lawendowa zawieszka

Na balkonie mam doniczkę z lawendą i co jakiś czas zasychają kwiatki. Zaczęłam je przycinać i chować do papierowej torby. Jak wiadomo lawenda intensywnie pachnie i odstrasza mole, a sama w szafie trzymam kupne zawieszki. Skorzystałam z okazji i przygotowałam własną. Pachnie bardzo intensywnie, sama nie przepadam za tym zapachem. Lecz wolę ubrania tak pachnące niż mola zajadającego się moim sweterkiem czy sukienką.
Chwyciłam tamborek, kordonki, schemat z internetu, a do tego dodałam trochę czasu. Krzyżyki nie są równe, bo haftowałam na tzw. surówce.




Zawieszkę zgłaszam na wyzwanie w Art - Piaskownicy


✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Nie dość, że praktyczny to jeszcze bardzo pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka i na pewno bardzo przydatna;) U mnie chyba niewiele kwiatków będzie w tym roku na lawendzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawieszka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł, pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, a zawieszka prześliczna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię lawendę, we wszystkich wydaniach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...