wtorek, 1 marca 2016

Podkładki pod talerze

Wielkanoc już się zbliża i muszę przyznać, że podkładki są moją pierwszą świąteczną pracą



Podkładki uszyłam z surówki, którą wcześniej pomalowałam farbami do tkanin. Malowało się świetnie, ale najpierw musiałam zainwestować w dobre pędzle.
Etapy malowania:



Podkładki powstały jako inspiracja na Wielkanocne wyzwanie. 
Zapraszam Was do zabawy
http://diytozts.blogspot.com/2016/03/5-wyzwanie-wielkanocne-szycie.html



A jak u Was wygląda przygotowanie do świąt? Dekoracje już powstały na Wielkanoc?

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

19 komentarzy:

  1. Zobaczylam je przed chwilka na Diy :)) Slicznie Ci one wyszly :) To prawda do maloania na materiale potrzebne sa dobre pedzelki :) Postaram sie przylaczyc do zabawy :) To mnie zmobilizuje do pracy, by cos swiatecznego poszyc :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podkładki wielkanocne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne podkładki, wesołe i kolorowe :). Ja w tym roku zrobiłam sporo Wielkanocnych dekoracji, niestety żadna nie zostanie w domku :( - tak więc nie mam nic, ale jak to mówią szewc bez butów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A co to jest "surówka"?

      Usuń
    2. Surówka jest to tkanina z surowej oraz niebielonej przędzy o naturalnym kolorze włókna, z którego została wykonana. Tkanina taka zawiera często zanieczyszczenia - jak przyjrzysz się zdjęciom to widać takie brązowe plamki.
      Bardzo korzystna jest cena tej tkaniny bo 12 zł za metr. W sieci można pewnie i taniej poszukać. Ale im tańsza tym gorsza jej jakość. Czasami się zdarza, że tkanina to taka drobna siateczka i ciężko cokolwiek z niej uszyć. Surówka surówce jest nierówna. Dlatego zawsze kupuję ją w sklepie stacjonarnym, dotykam i oglądam jaki jest splot i dopiero wtedy decyduję się na kupno.

      Usuń
  5. Świetne są te wielkanocne podkładki :) Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Wielkanoc u Ciebie zawitała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za oknem szaro, buro i ponuro, a u Ciebie wiosna... bardzo brakuje mi światła, zieleni, ciepła, chyba jeszcze trochę trzeba poczekać...fajne te Twoje podkładki. Podobają mi się też stojaczki na jaja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na takie podkładki, mając farby do tkanin, można poszaaaleć :):):)
    Ja z tymi przygotowaniami, to jaz zwykle, w lesie, w samym środku, bez jakiegoś tam małego promyka.... no! :)
    Napisałaś, że zainwestowałaś w dobre pędzle, możesz podać namiary na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle kupiłam w sklepie dla plastyków. Wybrałam dwa firmy Leonhardy 20706 oraz Leonhardy 20708. Znawcom nie jestem, ale malowało mi się nimi dobrze i kosztowały też sporo, za dwie sztuki dałam ok 15 zł.

      Usuń
  10. Świetne jajeczne podkładki :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super, a te farbki sie nie zmyją w praniu?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...