piątek, 28 lutego 2020

Sweterek robiony metodą od góry

Dawno mnie tu nie było. Listopad i grudzień przeleciały bardzo szybko, a wtedy tworzyłam tylko szydełkowe bombki.
Styczeń i luty to były miesiące odpoczynku od szydełka, ale intensywnie działałam z drutami. Efektem prac ostatniego miesiąca jest sweter. Jestem z niego bardzo zadowolona - wyszedł świetnie, a jest to mój pierwszy sweter na drutach ♥️
Zrobiłam go metodą od góry, dzięki temu nie musiałam go zszywam i martwić się, że elementy będą nierówne. Korzystałam ze wzoru Drops Design - Strawberry Rain.


Sweter zrobiłam w rozmiarze M, chociaż robię bardzo luźno oczka i wydaje mi się, że jest w rozmiarze L. Na projekt zużyłam 6,5 motka włóczki Drops Puna czyli jest to 100% wełna z alpaki.
Kolor na zdjęciach przekłamany, bo nie jest to niebieski a butelkowa zieleń. Producent ten kolor nazwał morze północne.








✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

4 komentarze:

  1. Świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł piękny (uwielbiam odcienie niebieskiego). Podziwiam,bo nie mam takich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nie dam rady zrobić swetra. Ważna jest instrukcja prosta oraz umiejętność robienia oczek prawych i lewych. Nic innego nie umiem, a jaki sweterek wyszedł :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...