piątek, 2 listopada 2018

Ciepłe rękawiczki

Hej, ho!
U mnie przygotowania na mroźne dni zaczęły się w październiku, gdy pogoda nas jeszcze rozpieszczała. Ten rok u mnie jest owocny w rękawiczki. Te moje ulubione na zimę to dwupalcowe, zawsze jest w nich cieplutko ♡ Poniższe zrobione zostały włóczki, która ma w sobie 80% wełny i 20% akrylu, czyli z YarnArt Charisma i szydełkiem oba ściegi. Na komplet zużyłam prawie dwa motki włóczki.



W zimowe dni sprawdzają się wyśmienicie.




Rękawiczki wykonałam na podstawie gotowego schematu.

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...