piątek, 21 września 2018

Muchomor

Hej wszystkim!
Nie wiem czy wiecie, ale 24 września obchodzimy Dzień Grzyba! Z tej okazji wyszydełkowałam kilka muchomorków. A na zdjęcie złapały się tylko trzy :) Które zabrałam ze sobą na rower i przed pracą o (7:30) zrobiłam im zdjęcia w parku, który codziennie mijam.




Muszę przyznać, że do pracy mam sporo kilometrów, bo aż 10. Wolę je pokonać rowerem niż komunikacją miejską. Czasowo wychodzi tyle samo, ale jednak samopoczucie mam lepsze po takiej przejażdżce. A jak mam jechać autobusem do pracy (bo np pada deszcz) to wtedy mojego dnia nie mogę zaliczyć do udanych. A rower mi towarzyszył od dzieciństwa. Później na kilka lat odstawiłam go, bo nie myślałam, że mieszkając w mieście można dojeżdżać rowerem, bywało sporo niebezpieczeństw. Też nie było takiej mody jak teraz, a do tego brakowało ścieżek rowerowych. Ale teraz już się nie boję i po Poznaniu jeżdżę rowerem i jest na prawdę fajnie ♡
To zaledwie dwa kadry, spójrzcie czym natura mnie wynagradza, jak jadę rowerem:



Jesień jest cudowną porą roku, wtedy mój krajobraz nabiera tajemniczości. Jeżeli chcielibyście zobaczyć jak wygląda moja droga do pracy to piszcie, z chęcią wrzucę więcej zdjęć.

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

5 komentarzy:

  1. Cuuudowne grzybki :)) Dzien Grzyba ,akurat pierwsze skojarzenie to Stary Grzyb hahah jak sie czasem mowi :)) Aleee masz Suuper ,ze mieszkasz w Poznaniu :))) Bylam tam u kolezanki i zabrali mnie do duzego parku ,gdzie duzo osob biegalo , jezdzilo na rowerach , musze dodac ,ze zauuuroczona bylam tym parkiem i nawet czolg widzialam hihi :)) Ja poprosze wiecej zdjec :)) Z przyjemnoscia wiecej poogladam :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyszły na tle zieleni. Faktycznie trasę do pracy nasz uroczą i wcale się nie dziwie że wybralaś rower. Ja mieszkam przy lasach i też często wybieram się na zakupy do okolicznego miasteczka na rowerze lub pieszo. Co prawda to troszkę ponad 4 km ale w obie strony wychodzi niecałe 9 km, więc kiedy idę pieszo to wracam lekko zmęczona ale bardzo zadowolona. Ja poproszę o więcej takich zdjęć bo uwielbiam przyrodę. A dzisiaj z okazji dnia grzyba wybiore się na spacer do lasu, może znajdę jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super grzybki pomysł na sesję!

    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgrabniutkie grzybki :). Ostatnie zdjęcie jest boskie, więcej proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...