poniedziałek, 16 marca 2015

Twórcze Inspiracje Zeszyt 2/6 Marzec

Już myślałam, że kolejnego numeru nie otrzymam. Na innych blogach widziałam gazetę, a u mnie w skrzynce jej brak. A tu 13 w piątek taka niespodzianką. Wchodzę do pokoju, a na biurku leży kolejny numer Twórczych Inspiracji. Z ciekawości zerknęłam na stempel pocztowy, a tam data 24 luty. I wszystko jasne - poczta miała małe opóźnienie.

W numerze można znaleźć propozycje Wielkanocne, komunijne i coś na ślub.
Zestaw ślubny bardzo przypadł mi do gustu. Idealny do skromnej sukienki, zobaczcie sami:

Widać, że włożono w niego dużo pracy, efekt jest powalający.

W maju mamy w rodzinie komunię i od razu moją uwagę zwróciły haftowane wzory. Chociaż nie wiem, czy podejmę się takiego wyzwania.



Ze świątecznych propozycji można znaleźć kurczaczki, króliczki i pisanki.
Pisanki wykonano w bardzo ciekawej technice, użyto Powertex:



Z ciekawości sprawdziłam cenę tego produktu. Pomyślałam, że 62 zł za kg to sporo. Zwłaszcza, że użyłabym go raz w roku. Zainspirowana tym preparatem zaczęłam szukać w Internecie inspiracji i jestem zaskoczona pracami - są śliczne:

źródło: http://pasje-ani.blogspot.com/

Źródło: http://www.artgosia.witryna.info
W gazecie mamy 3 kursy na wykorzystanie Powertex-u i muszę przyznać, że nie tylko mi od razu spodobały się pisanki. Mojej mamie również.

Kolejny kurs wykonania pisanek dotyczy wykonania jajka w stylu Faberge:


Dla mnie jest zbyt bogato zdobione. W tym kursie jest również instrukcja jak wykonać różyczki ze wstążeczki (z tych wskazówek na pewno skorzystam) oraz łańcuszek z nici metalizowanych.



Może macie jakiś pomysł jak wykorzystać taki łańcuszek?

Prostą propozycją na wykonanie pisanek jest użycie wydmuszek, pistoletu do kleju i farby akrylowej:



Ku mojemu zaskoczeniu pojawiło się coś szydełkowego, połączonego z koronka pętelkową.
Z kursu na pewno skorzystam - o ile starczy mi cierpliwości.


Czy czasami podczas prania gubią się Wam skarpetki albo Waszym dzieciakom? Twórcze Inspiracje mają na to sposób, zachęcają do uszycia kolorowych skarpetowych zajączków :) Maszyny nie trzeba posiadać - można szyć ręcznie.



Według mnie fajna propozycja na zabawę z dziećmi to wykonanie quilingowego króliczka z marchewką i kurczaczek:


Wszystko jasno i dokładnie opisane, tylko zwijać i kleić:)

W numerze są też hafty na serwetkę z pisankami, kartki wielkanocne (baranek z chorągiewką i pisanka z tulipanami) oraz schemat na kurczaczka. Gazetę można kupić i obejrzeć na stronie: coricamo.pl

W środę zapraszam na kolejną odsłonę wsuwek. Jestem w trakcie przyklejania szydełkowch motywów do bazy :)

Pozdrawiam
Paulyntolyna

6 komentarzy:

  1. Na prawde ciekawe inspiracje :))) Ozdoba na slub do sukienki Piekna :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności!!! Ozdoba ślubna jest boska. A na skarpetkowe zajączki to chyba sama się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyglądam się już jakiś czas temu powertexowi:)))anioły z niego są cudne:)ale właśnie tak jak Ty -uzyła bym go raz w roku a sześć dych by stało i się niszczyło:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te pisanki z Powertexu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczki skarpetkowe - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten numer :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...