sobota, 3 sierpnia 2019

Nowa maskotka

Pamiętacie bombkowe jelonki? Właśnie powstała wersja maskotki. Jak szybko ją zrobiłam, tak szybko została przechwycona przez moją siostrę :) Nawet zdjęcia nie zdążyłam zrobić, dlatego zdjęcie musiała już zrobić moja siostra - Sosnowy Gaik.


W całości wykonana z włóczki akrylowej - Elian Klasik.
✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

5 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że siostra skradła szybciutko jelonka. Jest śliczny!!!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały przytulny słodziak. Czy na takie zabawki są jakieś wzory mam na myśli ilość oczek czy robisz je na wyczucie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię na wyczucie :) Ale tak pomyślałam, że zrobię z tego wpis na blogu :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...