poniedziałek, 1 lipca 2019

Tęstkota za chłodem i deszczem

Bardzo upalny mieliśmy czerwiec, ciekawe co przyniosą kolejne miesiące. Kolejne rekordy temperatury?  Mam nadzieję, że będzie chłodniej i częściej spadnie deszcz. Mimo, że codziennie drogę do pracy pokonuję rowerem, to tęsknie za deszczem. Wtedy muszę jechać autobusem, ale ziemia deszczu bardzo potrzebuje. W takie upały pracuje mi się gorzej i wolniej. Nie mam ochoty robić zdjęć, dlatego tak mnie tu mało.
Tęcza powstała jakiś czas temu, ale jest tęsknotą za chłodem i deszczem.


Tęcza to 100% bawełna シ

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

3 komentarze:

  1. Oj sucho jest. U nas na szczęście dzisiaj trochę popadało ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna tęcza. Co do pogody to faktycznie było gorąco, na szczęście u mnie od dwóch dni od czasu do czasu pada ale dla mnie zrobiło się odrobinę chłodno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wreszcie... hehe Ja również tęsknię za chłodem i deszczem. :) Jestem osobą niezbyt lubiącą upały... właściwie to ich nie lubię i już. U mnie ziemia pęka, nawet schody. Bardzo potrzebujemy deszczu i mam wielką nadzieję, że wreszcie popada i nie pięć minut, a choćby parę dni. Nie wiem, ale ja w deszczu czuję się wyśmienicie i widzę w nim magię. :) Tęcza jest zjawiskowa. Kocham makramy, sznurki wszelakie, to też taka tęcza jest dla mnie idealna. Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę, by deszcz i nas ucieszył swoją obecnością. :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...