wtorek, 16 października 2018

W romantycznym klimacie - szydełkowe rękawiczki

Czasami mam ochotę wyszydełkować coś innego niż zwykle. Elementy odzieży u mnie powstają bardzo rzadko, jak już to szaliki. W tym roku coś się zmieniło w moich projektach. Rękawiczki powstały długo przed moimi cieplutkimi skarpetami.
Są delikatne, zrobione wzorem siateczkowym i w bardzo romantycznym stylu z egipskiego bawełnianego kordonka, bardzo dobrej jakości - kordonek Zepelin (producent Lanas Stop).


Powstały tak po prostu, bez żadnego specjalnego przeznaczenia. Były moją zachcianką bez okazji. Nie wiem też dlaczego, ale kojarzą mi się z książką i filmem Rozważna i Romantyczna ♡
 

Impulsem do wyszydełkowania były też nici, które leżały przez jakiś czas w szafce. A otrzymałam je od Pasmanterii Amiqs za udział w konkursie, który został zorganizowany na instagramie.




Wykonanie szydełkowych rękawiczek wcale nie było takie trudne. Najpierw zrobiłam palce, a potem połączyłam je i dorobiłam resztę. Całość ozdobiłam bardzo prostą koronką. Ważna dla mnie była prostota. Czasowo zaskakująco szybko udało mi się je wyszydełkować.


Na projekt wykorzystałam 42 gramy nici. Zakładałam, że zużyję więcej kordonka.


✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

2 komentarze:

  1. Pięknie Cię natchnęło. Mamy podobne skojarzenia, do kompletu może szydełkowa parasolka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie mistrzostwo !!! Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...