poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Candy

Mam dla Was mała zabawę, a właściwie mamy z Sosnowym Gaikiem. 


Postanowiłyśmy, że zorganizujemy we dwie wspólną zabawę z korzyścią dla Was ;) To oznacza, że biorąc udział w mojej zabawie otrzymujecie podwójna nagrodę od Galerii i Sosnowego Gaiku. 






Do tego macie szanse zdobyć drugą nagrodę biorąc udział w zabawie u Sosnowego Gaiku ;) A informacje o nagrodach Sosnowego Gaiku znajdziecie tutaj.

Zasady zabawy
1. Organizatorem zabawy jest Galeria Rzeczy Ładnych i Sosnowy Gaik.
2. Aby wziąć udział w zabawie należy zostawić komentarz pod tym postem. Jeżeli macie ochotę na kolejne nagrody zapraszam do zabawy w  sosnowygaik.blogspot.com .
3. Prosimy o umieszczenie na pasku bocznym banerów zabawy.
4. Zabawa trwa od 08.08.2016 do 28.08.2016.
5. Zachęcamy do polubienia naszych profili na facebooku (nie jest to warunek konieczny).
6. Zabawa przeznaczona jest dla osób prowadzących blogi.
7. Nagrody zostaną wysłane na koszt organizatorów Pocztą Polską, paczki wysyłamy tylko na terenie Polski.

Zapraszam :)


✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

25 komentarzy:

  1. Z chęcią dołączam do zabawy :) Baner zabieram ze sobą na http://niezchin.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I misiu i kartka piękne. Zapisuję się, a banerek już wisi na http://maneruki.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki misiak na pewno zachwyciłby mojego szkraba, więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnoscia przylaczam sie do zabawy do Was Zdolne Siostrzyczki :))) Piekny Misio jak i Piekna karteczka :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:) przyłączam się i tutaj bo misiu przesłodki a karteczka prześliczna:) banerek umieszczę również w moim Kuferku z prezentami:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudności :)
    Oczywiście biorę baner do siebie :)
    i czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce :)
    banerek wisi na moim blogu w pasku bocznym
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie robicie piękne rzeczy, więc zapisuję sie z przyjemnością na zabawę, jeden misio samotnie siedzi na półce zapewne ucieszył by się na towarzystwo :), a i karteczka prześliczna :), banerek juz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do zabawy . Miś i kartka to świetny zestaw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do zabawy i liczę na szczęście w losowaniu! :-) Nagrody są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji rocznicy! Z chęcią zgłaszam się do zabawy. Banerek wisi na moim blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę przejść obojętnie koło tego misia i zgłaszam się do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten Misiu po prostu skradł moje serducho :) wpadł mi oko słodziak :)
    Zaciskamy z córcią kciuki :)
    Pozdrawiam ciepło, miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U siostry już byłam :) Misiek jest rewelacyjny więc muszę spróbować szczęścia :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U siostry już byłam :) Misiek jest rewelacyjny więc muszę spróbować szczęścia :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miś mnie uwiódł, kartka zachwyciła, więc staję w kolejce. Banerek już u mnie wisi http://zafolkowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Same śliczności, oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością dopiszę się do zabawy. Miś i kartka są zachwycające. Mnie urzekła minka misia:) i jego brzusio! Kartki Gaika podziwiam od dawna - nikt tak nie komponuje zieleni z innymi kolorami jak On (Ona)... od razu widać leśną duszę ukrytą w kompozycji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie dzieła na mnie działają jak magnes - są idealne :)
    Ustawiam się i mam nadzieję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się zgłaszam =) przepiękny miś ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...