poniedziałek, 25 stycznia 2016

Candy

Dziś post 400! Z tej okazji przygotowałam rozdanie, a do wygrania jest szydełkowy Miś w różowej tiulowej spódniczce.




Zasady są proste:
  • proszę o komentarz pod postem z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w zabawie,
  • należy umieścić baner na pasku bocznym,
  • zabawa trwa do 12 lutego,
  • zachęcam do przyłączenia się do grona obserwatorów (nie jest to warunek konieczny),
  • paczkę wysyłam tylko na terenie Polski.
Jeżeli chcesz mieć dodatkową szansę zapraszam do wzięcia udziału w zabawie na FB. Tam do wygrania będzie drugi szydełkowy Miś, ale już w niebieskiej spódniczce.


Wystarczy polubić Galerię na FB, wyrazić chęć zabawy w komentarzu i udostępnić post dotyczący zabawy.
Zapraszam do zabawy :)

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam  
Paulyntolyna

31 komentarzy:

  1. Jaki śliczny misiaczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny miś i na dodatek w różowej spódniczce :)
    Zapisuję się do zabawy a banerek na moim blogu :)
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki, trzymam kciuki za dalsze 400 postów

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie misie. Chętnie zaadoptuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy miś:) Dlatego z przyjemnością przyłączam się do zabawy,a w groźnie obserwatorów już dawno jestem :) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeslodkie misiaczki oba :))) Z Przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce po to Cudne Malenstwo :))) Gratuluje Ci tak duzej ilosci postow !!! :) I to jakich postow z samymi Cudnymi pracami Suuper :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny misio - z chęcią o niego powalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,udostepnione na fejsie,Wiec jak mozna to z radoscia sie dopisze i ja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tak dużej ilości postów i dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, urocze misie moja wnusia z pewnością by je pokochała. Zgłaszam sie do zabawy, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przyłączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Staję w kolejce :) banerek umieściłam u siebie na http://niezchin.blogspot.com/. Pozdrawiam :) i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Przyłączam się z przyjemnością do Twojej zabawy :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję takiej ilości postów! :) Brzmi imponująco. :)
    Misiu jest przeuroczy :)). Od kilku dni mam komu go podarować :), staje zatem w kolejce i zaciskam mocnooo kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje :)

    A sama chętnie się zapisuje do zabawy :)
    Baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    Oczywiście obserwuje :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudności! :-)
    Ustawiam się w kolejce, a wszystkich chętnych do zabawy serdecznie zapraszam też na moje candy!
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2016/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny :)
    chętnie dołączę do zabawy !!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spojrzałam ukradkiem i pomyślałam nieśmiało... że stanę w kolejce po misia, a co! Cóż z tego, że jestem już dorosłą myszą... stare, siwe myszy też kochają misiaczki...
    Banerek zabieram na gryzoniowy blog, niech sobie miś posiedzi w zakładce "rozdania". Z myszami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo słodkie misie, w sam raz na walentynki :-) Chętnie wezmę udział w Twoim Candy, gratuluję okrągłej rocznicy i życzę kolejnych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń

  20. zapisuję się po te cuda :)
    Obserwuję jako Roma świerczek
    baner u mnie
    http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja się zapisuję. Mam już ślicznego misia od Ciebie i teraz miałabym parkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako: Sabina eM
    Baner: http://123binka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To i ja ustawię się w kolejce. Mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Misio jest przeuroczy - chętnie wezmę udział w w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli mogę, to ja się również chętnie ustawię w kolejkę. Piękne te misie robisz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna misia, ustawiam się w kolejce bo nasz Franio od Ciebie Paulinko samotnie siedzi na półeczce, zapisałam się też na FB, żeby podwoić szansę na towarzystwo dla Frania:) w razie co nawet imię mamy wybrane będzie Franek i Franka:)Banerek na stronce, a obserwuje od dawna:)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...