sobota, 29 grudnia 2018

Jelonki, misie, pingwiny i cała zgraja tegorocznych bombek

Ten post powinien pojawić się przed świętami. Tegoroczna liczba zamówień przeszła moje oczekiwania, jak to mówią była to prawdziwa klęska urodzaju シ Mimo tego wszystkie bombki szydełkowałam z przyjemnością i nie mam ich nadal dość :)
Najwięcej zamówień otrzymałam na jelonka z zamkniętymi oczami :) Było też sporo szydełkowych pingwinów, misie a nawet szydełkowe liski. Bardzo cieszę się, że moje szydełkowe bombki przypadły Wam do gustu. Jestem ciekawa jak będzie wyglądać następny rok i kiedy powinnam zacząć przygotowywać się do następnego sezonu.





Zbliża się Nowy Rok dlatego życzę Wam:

Mnóstwo twórczych pomysłów,
czasu na realizację projektów
i wiary w siebie.

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

6 komentarzy:

  1. Przepiękne bombki, więc nie dziwi mi ta "klęska" urodzaju. Bardzo urocze są te zwierzaczki, ale o te "bez zwierzaczkowe" róenie piękne. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ja w tym miesiącu ledwo zdążyłam. Co roku powtarzam sobie że zacznę przygotowania co najmniej 3 miesiące wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Tylko się cieszyć, że aż tylu osobom podoba się rękodzieło . Życzę tyle zamówień przez cały rok 😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...