wtorek, 26 czerwca 2018

Kosz pełen warzyw

Lato już zagościło u nas na dobre, a dla wielu osób rozpoczęły się upragnione wakacje. Ja do urlopu mam jeszcze sporo czasu, lecz nie próżnuję. Cały czas coś u mnie powstaje i to sporo jedzonka szydełkowego. Owoce i warzywa, a także jajka wrzuciłam do kosza i wygląda jakbym wracała z targowiska. Są banany, por, marchewki, pomidor, groszek, szparagi, buraczki, jabłko, bakłażan i rzodkiewki.
Wszystkie szydełkowe produkty z koszyka idealnie nadają się do zabawy w gotowanie. Zapewniam miłą zabawę i wiele wrażeń 🎔



✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

10 komentarzy:

  1. Genialny pomysł i wykonanie :) Pewnie trochę godzin przy tym spędziłaś, ale z pewnością było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ale warzyw! Pięknych, dorodnych i cudownie kolorowych :) Jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się wczoraj naoglądałam Twojego koszyka, że kupiłam świeże warzywka i zupkę ugotowałam.
    Ty to masz moc inspiracji!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają niezwykle smakowicie nie jedna osoba mogłaby się pomylić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają niezwykle smakowicie nie jedna osoba mogłaby się pomylić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, kolorowe i apetyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny bukiet warzyw! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo świata!!!!!!
    Rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...