niedziela, 11 marca 2018

Łapacz snów

Mój pierwszy łapacz snów - bardzo długo zbierałam się z myślą, aby go wykonać. I żałuję, że tak długo zwlekałam ♡
Sami popatrzcie jaki ładny wyszedł:



Do wykonania użyłam włóczki YarnArt Begonia oraz specjalnej obręczy.
Wymiary: średnica 17,5 cm, długość wraz z wstążeczkami 47,5 cm.

Pracę zgłaszam na wyzwanie Mandala

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/02/otworz-szuflade-w-lutym.html


✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

15 komentarzy:

  1. Śliczny jest. Powodzenia w wyzwaniu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Już widać, że będzie wyłapywać tylko kolorowe sny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo lubię białe dodatki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Ja też zabieram się jak do jeża z wykonaniem łapacza snów, ale chyba wreszcie się zmobilizuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, teraz już Cię nic nie trzyma aby powstało kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna i lekka! Urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny wzór wybrałaś i wygląda nieziemsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczny łapacz :-)

    Zapraszam w odwiedziny do mnie: https://hobbymsag.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...