czwartek, 16 listopada 2017

Ryjówka Florka ❤

Florka ma swoich fanów, tych mniejszych i większych. Ja ją poznałam niedawno, a wyszydełkowanie tej postaci sprawiło mi ogromną przyjemność. A dodatkowo do wyszydełkowania zachęciło mnie to, że jest to polska bajka.
Wzorów w sieci na nią nie znajdziemy, ledwie kilka sztuk takich szydełkowych można wyszukać. Dlatego chwyciłam włóczkę, szydełko i oczywiście kartkę z długopisem, aby zapisywać na bieżąco zmiany. Kilka dni mi zajęła ta Florka, ale było warto ❤







✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

16 komentarzy:

  1. Zakochałam się w niej ...ach jest przepiękna ...przepiękna ... a liski tworzysz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Florka jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj galeria rzeczy ŁADNYCH przez duże Ł! Świetna ryjówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boska! A te oczka, wzrok... rozbrajają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słodziuśka jest ta ryjówka. Ma taki wzrok, że pozwoliłabym jej robić , co w jej naturze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesympatyczna! Wyobrażam sobie, że opracowanie wzoru musiało zająć dużo czasu, ale wiesz co? Było warto :)) Efekt jest super, gratuluję :))
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Ryjówka jest niesamowita! Tak śliczna :) A te jej spojrzenie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. 45 yrs old Graphic Designer Isabella Edmundson, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Sports. Took a trip to La Grand-Place and drives a Chevrolet Corvette L88 Convertible. Dowiedz sie wiecej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...