poniedziałek, 2 października 2017

Notes z owcą

W miniony weekend w Poznaniu odbyło się Ogólnopolskie Craft Party. Impreza szczególnie przeznaczona dla osób scrapujących - można było brać udział w warsztatach, konkursach oraz zakupić sporo przydasi.
Jedną z głównych zabaw jakie zorganizowały organizatorki była Tytka 2017, czyli do papierowej torby wsadzamy notes i coś słodkiego.
Ja przyłączyłam się do zabawy i przygotowałam notes z owieczką. Brzuszek owieczki wyszydełkowałam z włochatej włóczki Lenja Soft Schachenmayr, a głowę i nóżki zrobiłam z czarnej bawełnianej włóczki.
Zrobienie idealnej owieczki zajęło mi sporo czasu, ta która znalazła się na notesiku była trzecim projektem, w końcu często można powiedzieć "do trzech razy sztuka". 


Do notesika dodałam jeszcze kartkę, którą narysowałam kredkami akwarelowymi oraz zakładkę do książki. Mam nadzieję, że osoba obdarowana jest zadowolona.





✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

18 komentarzy:

  1. Tak zadowolona dziękuje pięknie.Szczegolnie ze napracowałeś się przy tej pięknej owieczkę 😍🤗mam nadzieje ze w przyszłym roku poznamy się osobiscie😇😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też mam taką nadzieję, że uda nam się spotkać :)

      Usuń
  2. ale świetny ten notes i śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim notesie aż miło zapisywać notatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotowałaś super prezent, notesik i karteczka wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczne prezenty stworzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) Lubię takie gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe, jak agentka z tej owieczki. Fajniutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza owieczka! Mam nadzieję, że w przyszłym roku też wpadniesz na Craft Party! Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, super wykonanie! Super prezent !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny notesik! a owieczka cudna, taka puchata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny prezent przygotowalas :))) Suuuper wyszlo :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy notes...lisek słodki <3
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny notesik, ciekawa wymiana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...