niedziela, 14 października 2018

Zrób sobię dynię

W tym roku nasza jesień jest szczególnie piękna ♡ Kolorowe liście, ciepło i miła atmosfera.
Jesień kojarzy mi się z kolorem pomarańczowym i żółtym. Spadające liście przybierają ten kolor, ale i dynie. Dlatego zapraszam na małe diy i zrób sobie szydełkową dynię!





Projekt jest bardzo prosty i szybki. Wykonanie wraz ze zdjęciami zajęło mi zaledwie godzinę, a Tobie powinno pójść jeszcze szybciej. Dlatego nie wahaj się i szydełkuj razem ze mną.

Przygotuj odpowiednią włóczkę. Ja zaczęłam robótkę od 20 oczek łańcuszka. Kolejny rząd to słupki, a tak na prawdę to 24 rzędy słupków.
Cały prostokąt złożyłam na pół, wzdłuż krótszego boku i go zszyłam


A po zszyciu uzyskałam walec, przez górną część przełożyłam włóczkę




a potem ją zacisnęłam:


wypchałam robótkę watoliną i zrobiłam podobnie z drugą stroną


Zabezpieczyłam drugą stronę przed otwarciem się robótki i teraz czas na formowanie robótki.
To nic trudnego, przełożyłam nitkę do drugiego otworu, trochę ścisnęłam i z powrotem


Aż ostatecznie wyszło tak:


Doszyłam ogonek, który zrobiłam z brązowej włóczki i dynia gotowa. Prosta prawda? ツ
Koniecznie pochwalcie się swoimi pracami jeżeli skorzystanie z mojego przyspieszonego kursiku.

✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...