niedziela, 21 września 2014

Złotowłosa

Pierwsza moja Tilda powstała dwa lata temu. Nie była zbyt równa i piękna. Nastał czas na kolejną próbę.
Schematów w sieci mnóstwo, ale spróbowałam i narysowałam sama. Schemat jest prosty ale i tak uważam, że lalka ma swój urok:


Została ubrana w sukienkę i białe bolerko, które sama zrobiłam na drutach z moherku.


A spod sukienki wystają długie pantalony

Laleczka może mieć codziennie inną fryzurkę:) A włosy powstały dzięki mojej siostrze, która dawno temu podarowała mi wełnę czesankową. Za co jej bardzo dziękuję:)

Pozdrawiam
Paulyntolyna

23 komentarze:

  1. Bardzo ładna lala, sympatyczna, miła i widać, że z sercem wykonana:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A włosy z wełny czesankowej świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest, urocza. Dopracowana w każdym szczególe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna i gustownie ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza lala i jak na drugie wykonanie, to super Ci wyszła. A jak ma na imię?
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Tildy jeszcze nie szyłam i prawde mówiąć, wcale jakoś nie mam ochoty. Tym bardziej podziwiam efekt Twoich wysiłków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie każdemu przypadła do gustu tego typu lalka:)

      Usuń
  7. Suuper Ci ona wyszla :)))) Sliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie rysujesz, bo lala powstała idealna, nie za chuda, nie za gruba, taka jak być powinna, a włoski pasują idealnie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej rudej piękności. ŚLICZNA JEST!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna :-) Uwielbiam Tildy, a Twoja jest idealna :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma w sobie dużo uroku! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, nauka czyni mistrza :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Złota pora roku i to i złotowłosa lalka ;)śliczna

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że ta laleczka jest cudowna :-). Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona ma nie tylko urok - ona jest śliczna :).
    Pozdrawiam Marta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna panienka, a kreację ma fantastyczną :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...